P
N Niq skrev:
Men jag behöver ju hans swischnummer. @SågspånPappspikEternit sa att han hade öl att sälja. Fast det är väl någon hemgjord öl bryggd på mystiska örter som han hittat på någons bakgård.
Detta har jag förklarat för dig ett antal gånger nu att ölen köper du via mig, du fick häromdan prislista och upplägg..

N
Rejäl skrev:
Detta har jag förklarat för dig ett antal gånger nu att ölen köper du via mig, du fick häromdan prislista och upplägg..
Men du levererar ju inte

P
N Niq skrev:
Men du levererar ju inte
Jodå läs prisuppgifterna du fick och följ dom så vips kommer det lådor med öl..
Ett tipps ju fler du beställer ju snabbare får du dom, men betalningen behöver göras innan leverans!

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Ett tipps ju fler du beställer ju snabbare får du dom, men betalningen behöver göras innan leverans!
Det här är ju en typisk scam!!! Jag och Anders Borg och förmodligen också Kent-agent (eller vad han kallar sig just nu) tycker att Sverige borde införa en 1% scam-skatt. Givetvis beskattas också punktskatten på alkohol, eftersom detta är en öl-scam, med 1% scam-skatt.

P
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det här är ju en typisk scam!!! Jag och Anders Borg och förmodligen också Kent-agent (eller vad han kallar sig just nu) tycker att Sverige borde införa en 1% scam-skatt. Givetvis beskattas också punktskatten på alkohol, eftersom detta är en öl-scam, med 1% scam-skatt.
Lovar dyrt och hederligt att detta är ingen scam!!
Kent agent ska ha medverkat till att se till att skatten håll utanför ståkholms tullar men det är ett annat Swishnummer för inbetalning av skatt!

Rejäl skrev:
Lovar dyrt och hederligt att detta är ingen scam!!
Kent agent ska ha medverkat till att se till att skatten håll utanför ståkholms tullar men det är ett annat Swishnummer för inbetalning av skatt!
Det säger alla scammare! @Niq bor ju inte ens i Ståkkhålm, så han tillhör inte målgruppen för skatten. Även om han tydligen är målgrupp för din öl-scam.
Scam-skatten kan du swisha till mig, Anders Borg eller Kent-agent så ska vi vidarebefordra den till Skattebetalarnas Förening. Med avdrag för en mindre provision.

P
Det säger alla scammare! @Niq bor ju inte ens i Ståkkhålm, så han tillhör inte målgruppen för skatten. Även om han tydligen är målgrupp för din öl-scam.
Scam-skatten kan du swisha till mig, Anders Borg eller Kent-agent så ska vi vidarebefordra den till Skattebetalarnas Förening. Med avdrag för en mindre provision.
Med detta är det helt uppenbart att du försöker roffa åt dig av mina ärligt intjänade skattebefriade pengar..
Är inte du ordförande i skattefrias förening?

N
Rejäl skrev:
Ja jag swishade ju 10€ vilket borde motsvara dom 100000kr du ville ha

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
Borde inte den skatten betalas av scammaren❓

P
N Niq skrev:
Ja jag swishade ju 10€ vilket borde motsvara dom 100000kr du ville ha
Tyvärr så ser inte min bank skillnad emellan olika valutor så det saknas en massa nollor efter 10, kan tyckas lite men det är viktigt för bokföringens skull för att jag inte ska hamna i klorna hos den dära roffaren @SågspånPappspikEternit som utger sig vara någon hederlighetsindrivare av en 1% skatt som Kentagent har hittepåat..
Så akta dig för dom två, Anders B är nog mer rejäl som jag i dessa sammanhang!

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
Rejäl skrev:
Tyvärr så ser inte min bank skillnad emellan olika valutor så det saknas en massa nollor efter 10, kan tyckas lite men det är viktigt för bokföringens skull för att jag inte ska hamna i klorna hos den dära roffaren @SågspånPappspikEternit som utger sig vara någon hederlighetsindrivare av en 1% skatt som Kentagent har hittepåat..
Så akta dig för dom två, Anders B är nog mer rejäl som jag i dessa sammanhang!
Det få du ta upp med din bank. Dessutom lärde jag mig i skolan att nollorna inte har någon betydelse

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P
N Niq skrev:
Det få du ta upp med din bank. Dessutom lärde jag mig i skolan att nollorna inte har någon betydelse
När det kommer till personer så har du helt rätt nollorna är ingett..
Min bank är inte så medgörlig då dom aldrig behåller mina pengar dom undrar alltid vart dom tar vägen!

N
@Alfredo det är fredag vem ska vi grilla idag?

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
N Niq skrev:
@Alfredo det är fredag vem ska vi grilla idag?
Ska vi slå till med att "bjuda in" Ernst så löser vi det problemet en gång för alla? 🔥😋🐂

• Älska
  • Haha
  • Wow
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Ska vi slå till med att "bjuda in" Ernst så löser vi det problemet en gång för alla? 🔥😋🐂
Vet inte han verkar seg

• Ledsen
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.