818 768 läst ·
30 244 svar
819k läst
30,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Detta har jag förklarat för dig ett antal gånger nu att ölen köper du via mig, du fick häromdan prislista och upplägg..N Niq skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 642 inlägg
Det här är ju en typisk scam!!! Jag och Anders Borg och förmodligen också Kent-agent (eller vad han kallar sig just nu) tycker att Sverige borde införa en 1% scam-skatt. Givetvis beskattas också punktskatten på alkohol, eftersom detta är en öl-scam, med 1% scam-skatt.Rejäl skrev:
Lovar dyrt och hederligt att detta är ingen scam!!SågspånPappspikEternit skrev:
Kent agent ska ha medverkat till att se till att skatten håll utanför ståkholms tullar men det är ett annat Swishnummer för inbetalning av skatt!
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 642 inlägg
Det säger alla scammare! @Niq bor ju inte ens i Ståkkhålm, så han tillhör inte målgruppen för skatten. Även om han tydligen är målgrupp för din öl-scam.Rejäl skrev:
Scam-skatten kan du swisha till mig, Anders Borg eller Kent-agent så ska vi vidarebefordra den till Skattebetalarnas Förening. Med avdrag för en mindre provision.
Med detta är det helt uppenbart att du försöker roffa åt dig av mina ärligt intjänade skattebefriade pengar..SågspånPappspikEternit skrev:
Det säger alla scammare! @Niq bor ju inte ens i Ståkkhålm, så han tillhör inte målgruppen för skatten. Även om han tydligen är målgrupp för din öl-scam.
Scam-skatten kan du swisha till mig, Anders Borg eller Kent-agent så ska vi vidarebefordra den till Skattebetalarnas Förening. Med avdrag för en mindre provision.
Är inte du ordförande i skattefrias förening?
Borde inte den skatten betalas av scammaren❓SågspånPappspikEternit skrev:
Tyvärr så ser inte min bank skillnad emellan olika valutor så det saknas en massa nollor efter 10, kan tyckas lite men det är viktigt för bokföringens skull för att jag inte ska hamna i klorna hos den dära roffaren @SågspånPappspikEternit som utger sig vara någon hederlighetsindrivare av en 1% skatt som Kentagent har hittepåat..N Niq skrev:
Så akta dig för dom två, Anders B är nog mer rejäl som jag i dessa sammanhang!
Det få du ta upp med din bank. Dessutom lärde jag mig i skolan att nollorna inte har någon betydelseRejäl skrev:Tyvärr så ser inte min bank skillnad emellan olika valutor så det saknas en massa nollor efter 10, kan tyckas lite men det är viktigt för bokföringens skull för att jag inte ska hamna i klorna hos den dära roffaren @SågspånPappspikEternit som utger sig vara någon hederlighetsindrivare av en 1% skatt som Kentagent har hittepåat..
Så akta dig för dom två, Anders B är nog mer rejäl som jag i dessa sammanhang!