fubar fubar skrev:
Vad har du gjort med ditt hus i dag?
- Jo jag har satt dit en luktagottgrej.
[bild]
Snyggt! Har du fräst den eller är den skiktlimmad?

FredrikR FredrikR skrev:
Nu har jag dragit av hjulbultarna fler gånger än jag kan räkna, vad gör jag fel
Prova att värma bultarna lite lätt så minskar risken för att de går av.

Bilden visar en militär stridsvagn som skjuter med sitt huvudvapen nattetid, eldkula och rekyl syns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Snyggt! Har du fräst den eller är den skiktlimmad?
Den är fräst. Fick klyva toalettstolen för att kunna få plats ordentligt. Det var lite meck att få ihop den efteråt. Men några varv med silvertejp löste problemet.
Nästa gång ska jag nog köpa sån där gel som finns på tub.

N
FredrikR FredrikR skrev:
Det börjar bli dags att skifta däck med kung Bore i antågande.
Då vanliga 18V maskiner inte räcker till lydde jag rådet att skaffa en IR som ska vara en potent maskin.
Nu har jag dragit av hjulbultarna fler gånger än jag kan räkna, vad gör jag fel skulle jag köpt med en momentstav tro?
[bild]
Du skulle köpt en med inställningsbart åtdragningsmoment

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du skulle köpt en med inställningsbart åtdragningsmoment
Varför byta däck när man kan byta bil?

• Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Prova att värma bultarna lite lätt så minskar risken för att de går av.

[bild]
Delegerar det till Balrogen, tack.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Eaum
FredrikR FredrikR skrev:
Det börjar bli dags att skifta däck med kung Bore i antågande.
Då vanliga 18V maskiner inte räcker till lydde jag rådet att skaffa en IR som ska vara en potent maskin.
Nu har jag dragit av hjulbultarna fler gånger än jag kan räkna, vad gör jag fel skulle jag köpt med en momentstav tro?
[bild]
Svägerskans mans syskon säger att AI kommer kunna fixa allt framöver. Skippa IR och skaffa AI istället.

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
N
fubar fubar skrev:
Den är fräst. Fick klyva toalettstolen för att kunna få plats ordentligt. Det var lite meck att få ihop den efteråt. Men några varv med silvertejp löste problemet.
Nästa gång ska jag nog köpa sån där gel som finns på tub.
Ta bort stolen och gör ett sådant där hål i golvet bara.

Düsseldorff
N Niq skrev:
Ta bort stolen och gör ett sådant där hål i golvet bara.
Är det verkligen en stol? Du verkar ha fel uppfattning om vad ett hål är. Golv har inte den definition du påstår. /Daniel

• Haha
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Är det verkligen en stol? Du verkar ha fel uppfattning om vad ett hål är. Golv har inte den definition du påstår. /Daniel
Vi är inkluderande det är ok om du vill definiera dig som ett golv, eller toastol med för den delen.

• Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Vi är inkluderande det är ok om du vill definiera dig som ett golv, eller toastol med för den delen.
Vi är ju oftast så inkluderande att vi till och med accepterar att folk ser sej själva som elektriker, snickare och jurister;)

• Gilla
  • Wow
  • Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
folk ser sej själva som elektriker, snickare och jurister;)
Nån motta får det va. Ser jag en jurist, inkluderande eller ej, släpper jag Karo. Han är min yngsta balrog. Otroligt mysig men visst har han lite valp i sig fortfarande. Han satt fastkopplad vid huset jag köpte och säljaren insisterade på att han var ett byggnadstillbehör. Nu har jag inte tid med er mer för vi ska gå en kvällis och se om det finns några jurister kvar.

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Dilato och 4 till
  • Laddar…
N
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Är du helt säker. Det vi kallar golv kanske är något helt annat i en annan verklighet. Eller så tror du bara att det är ett golv.

N
F fribygg skrev:
Vi är ju oftast så inkluderande att vi till och med accepterar att folk ser sej själva som elektriker, snickare och jurister;)
Vi inkluderar alla här. Jag har blivit kallad både Fransos och prinsessa här så det är verkligen inkluderande. Tur att man inte är Fransk prinsessa då skulle man blivit av med huvudet.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Han satt fastkopplad vid huset jag köpte och säljaren insisterade på att han var ett byggnadstillbehör.
På detta forum är vi djurvänner, släpp Karro fri!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.