819 368 läst ·
30 302 svar
819k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Nu när klimatet är så varmt tänkte jag passa på att nå ut med viktiga tips. Vad kan då passa bättre än den här tråden som jag förstår har en bred skara läsare. Jag kommer med första klimattipset så kan ni fylla på med era bästa tips sen.
1. Nu när havsnivån stiger måste alla skaffa swimmingpool och fylla med dricksvatten för att kompensera.
1. Nu när havsnivån stiger måste alla skaffa swimmingpool och fylla med dricksvatten för att kompensera.
Bra där!P Pin skrev:Nu när klimatet är så varmt tänkte jag passa på att nå ut med viktiga tips. Vad kan då passa bättre än den här tråden som jag förstår har en bred skara läsare. Jag kommer med första klimattipset så kan ni fylla på med era bästa tips sen.
Jag fyller på, inte bara poolen utan tråden. ☝️
2. Påtala hur mycket flyget, men även båtar och gräsklippare!! släpper.
Och detta så klart innan man flyger iväg på chartern eller ut till sitt land med båt och åkgräsklippare.
Charter med trånga säten och således många passagerare är ju dåligt. Bättre med business class eller privatjet så det blir mindre turism och belastning på u-länderna vid Medelhavet.FredrikR skrev: