S Saelen skrev:
Alla är tråkiga.

Ingenn eller ingett att parodiera.

Avgå alla!
Avgå?? Nänänä, här är ingen som ska avgå!! Däremot borde något gå i konkurs, närmare bestämt Willa Nordic!!! Sämsta husfabrikanten nånsin!!! Jag fick fel cc-mått på mina takstolar!!! Jag ville ha 900 mm för den rätta premiumkänslan, och så fick jag 1200 fucking mm, fast förstärkta!! Fattar du hur det känns??? Fucking Myresjöhus har 1200 mm!! Fucking Trivselhus har 1200 mm!! Fucking j***a K*K-Älvsbyhus har säkert också 1200 mm!!! Men jag ville ha premiumkänslan, det ska kännas DYRT och EXKLUSIVT!!! Nu har jag varit i ungefär 150 trådar och skrivit det, så nu är det bara den här kvar!!!
Hata Willa Nordic 4-ever!!!

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Mrs November och 4 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Alla är tråkiga.

Ingenn eller ingett att parodiera.

Avgå alla!
Har du också fått någ?

• Haha
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Avgå?? Nänänä, här är ingen som ska avgå!! Däremot borde något gå i konkurs, närmare bestämt Willa Nordic!!! Sämsta husfabrikanten nånsin!!! Jag fick fel cc-mått på mina takstolar!!! Jag ville ha 900 mm för den rätta premiumkänslan, och så fick jag 1200 fucking mm, fast förstärkta!! Fattar du hur det känns??? Fucking Myresjöhus har 1200 mm!! Fucking Trivselhus har 1200 mm!! Fucking j***a K*K-Älvsbyhus har säkert också 1200 mm!!! Men jag ville ha premiumkänslan, det ska kännas DYRT och EXKLUSIVT!!! Nu har jag varit i ungefär 150 trådar och skrivit det, så nu är det bara den här kvar!!!
Hej alla!

Jag är ny här på ByggaWilla så jag har inte läst hela tråden. Min upplevelse är en helt annan. Vi hade en jätte bra säljare och hantverkarna gjorde allt perfekt. Vi har fått många likes på Insta under byggets gång.
Det blev dom du skriver dyrt och exklusivt precis som de ska va.

• Älska
  • Gilla
Mrs November och 4 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hej alla!

Jag är ny här på ByggaWilla så jag har inte läst hela tråden. Min upplevelse är en helt annan. Vi hade en jätte bra säljare och hantverkarna gjorde allt perfekt. Vi har fått många likes på Insta under byggets gång.
Minna bygare var super duktiga, för jag är också super duktigt. Vi fick precis in 14 långburk mellan tack stolarna.

• Haha
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
För en tämligen modest extrakostnad kan jag skicka dig en tilläggsfaktura på valfritt antal miljoner så blir det ännu exklusivare. Visst slår du till?

• Älska
  • Wow
  • Gilla
Mrs November och 4 till
  • Laddar…
K R Ä N K T 🫶

• Älska
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
För en tämligen modest extrakostnad kan jag skicka dig en tilläggsfaktura på valfritt antal miljoner så blir det ännu exklusivare. Visst slår du till?
Det här visar bara på hur undermåliga Willa Nordic är!! Jag har inte fått något sådant exklusivt erbjudande öht!! Vilken husfabrikant jobbar du åt???

• Älska
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
K R Ä N K T 🫶
Du tappade bort "ins" i början?

• Wow
Mrs November
  • Laddar…
S
han kanske willade bort sig, förblindad av sin ilska?

Vilken husfabrikant jobbar du åt???
Helt fristående. Det är därför jag kan erbjuda exklusivitet med dessa höga kostnader så extremt billigt!

• Gilla
  • Älska
Saelen och 1 till
  • Laddar…
S
Hur funkar din LLVP i tjänsteigloon ?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.