835 852 läst ·
31 780 svar
836k läst
31,8k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 728 inlägg
Avgå?? Nänänä, här är ingen som ska avgå!! Däremot borde något gå i konkurs, närmare bestämt Willa Nordic!!! Sämsta husfabrikanten nånsin!!! Jag fick fel cc-mått på mina takstolar!!! Jag ville ha 900 mm för den rätta premiumkänslan, och så fick jag 1200 fucking mm, fast förstärkta!! Fattar du hur det känns??? Fucking Myresjöhus har 1200 mm!! Fucking Trivselhus har 1200 mm!! Fucking j***a K*K-Älvsbyhus har säkert också 1200 mm!!! Men jag ville ha premiumkänslan, det ska kännas DYRT och EXKLUSIVT!!! Nu har jag varit i ungefär 150 trådar och skrivit det, så nu är det bara den här kvar!!!S Saelen skrev:
Hata Willa Nordic 4-ever!!!
Hej alla!SågspånPappspikEternit skrev:
Avgå?? Nänänä, här är ingen som ska avgå!! Däremot borde något gå i konkurs, närmare bestämt Willa Nordic!!! Sämsta husfabrikanten nånsin!!! Jag fick fel cc-mått på mina takstolar!!! Jag ville ha 900 mm för den rätta premiumkänslan, och så fick jag 1200 fucking mm, fast förstärkta!! Fattar du hur det känns??? Fucking Myresjöhus har 1200 mm!! Fucking Trivselhus har 1200 mm!! Fucking j***a K*K-Älvsbyhus har säkert också 1200 mm!!! Men jag ville ha premiumkänslan, det ska kännas DYRT och EXKLUSIVT!!! Nu har jag varit i ungefär 150 trådar och skrivit det, så nu är det bara den här kvar!!!
Jag är ny här på ByggaWilla så jag har inte läst hela tråden. Min upplevelse är en helt annan. Vi hade en jätte bra säljare och hantverkarna gjorde allt perfekt. Vi har fått många likes på Insta under byggets gång.
Det blev dom du skriver dyrt och exklusivt precis som de ska va.
Minna bygare var super duktiga, för jag är också super duktigt. Vi fick precis in 14 långburk mellan tack stolarna.P Pin skrev:
K R Ä N K T 🫶SågspånPappspikEternit skrev:
Avgå?? Nänänä, här är ingen som ska avgå!! Däremot borde något gå i konkurs, närmare bestämt Willa Nordic!!! Sämsta husfabrikanten nånsin!!! Jag fick fel cc-mått på mina takstolar!!! Jag ville ha 900 mm för den rätta premiumkänslan, och så fick jag 1200 fucking mm, fast förstärkta!! Fattar du hur det känns??? Fucking Myresjöhus har 1200 mm!! Fucking Trivselhus har 1200 mm!! Fucking j***a K*K-Älvsbyhus har säkert också 1200 mm!!! Men jag ville ha premiumkänslan, det ska kännas DYRT och EXKLUSIVT!!! Nu har jag varit i ungefär 150 trådar och skrivit det, så nu är det bara den här kvar!!!
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 728 inlägg
Det här visar bara på hur undermåliga Willa Nordic är!! Jag har inte fått något sådant exklusivt erbjudande öht!! Vilken husfabrikant jobbar du åt???Alfredo skrev:
Klicka här för att svara