M Mrs November #30 811 Medlem · 1 830 inlägg idag 13:29 Mrs November Medlem 1 830 inlägg idag 13:29 #30 811 kashieda skrev: Det var väl tomten på tomten bredvid? Aha, du tror på tomten du! Själv märker jag mest av trollen😏
kashieda skrev: Det var väl tomten på tomten bredvid? Aha, du tror på tomten du! Själv märker jag mest av trollen😏
M Mrs November #30 812 Medlem · 1 830 inlägg idag 13:32 Mrs November Medlem 1 830 inlägg idag 13:32 #30 812 Alfredo skrev: Jag campar bara på Hilton, Sofitel och liknade ställen. Camping utan lounge är liksom inte min grej… Hm, du menar att dina exklusiva vanor utesluter att du drar in ex antal kronor på mindre bemedlade?😏
Alfredo skrev: Jag campar bara på Hilton, Sofitel och liknade ställen. Camping utan lounge är liksom inte min grej… Hm, du menar att dina exklusiva vanor utesluter att du drar in ex antal kronor på mindre bemedlade?😏
P Pin #30 813 Director of awesome · 11 938 inlägg 52 m sedan Pin Director of awesome 11 938 inlägg 52 m sedan #30 813 Alfredo skrev: Jag campar bara på Hilton, Sofitel och liknade ställen. Camping utan lounge är liksom inte min grej… Själv är jag lite lagom och campar i mittfilen, med dragning åt glamping med tanke på BMW-n.
Alfredo skrev: Jag campar bara på Hilton, Sofitel och liknade ställen. Camping utan lounge är liksom inte min grej… Själv är jag lite lagom och campar i mittfilen, med dragning åt glamping med tanke på BMW-n.
FredrikR #30 814 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 959 inlägg 44 m sedan FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 959 inlägg 44 m sedan #30 814 P Pin skrev: Själv är jag lite lagom och campar i mittfilen, med dragning åt glamping med tanke på BMW-n. Förståeligt, ihop med avsaknad av blinkers, som är ett måste när man ska byta fil. 🤷
P Pin skrev: Själv är jag lite lagom och campar i mittfilen, med dragning åt glamping med tanke på BMW-n. Förståeligt, ihop med avsaknad av blinkers, som är ett måste när man ska byta fil. 🤷
P Pin #30 815 Director of awesome · 11 938 inlägg 39 m sedan Pin Director of awesome 11 938 inlägg 39 m sedan #30 815 FredrikR skrev: Förståeligt, ihop med avsaknad av blinkers, som är ett måste när man ska byta fil. 🤷 Det går bra här i mittens rike så jag fortsätter cruisa mot Nederländerna.
FredrikR skrev: Förståeligt, ihop med avsaknad av blinkers, som är ett måste när man ska byta fil. 🤷 Det går bra här i mittens rike så jag fortsätter cruisa mot Nederländerna.
kashieda #30 816 Besserwisser · Örebro län · 6 202 inlägg 32 m sedan kashieda Besserwisser Örebro län 6 202 inlägg 32 m sedan #30 816 P Pin skrev: Det går bra här i mittens rike så jag fortsätter cruisa mot Nederländerna. Har du tänt rödljuset i alla fall?
P Pin skrev: Det går bra här i mittens rike så jag fortsätter cruisa mot Nederländerna. Har du tänt rödljuset i alla fall?
kashieda #30 817 Besserwisser · Örebro län · 6 202 inlägg 32 m sedan kashieda Besserwisser Örebro län 6 202 inlägg 32 m sedan #30 817 M Mrs November skrev: Hm, du menar att dina exklusiva vanor utesluter att du drar in ex antal kronor på mindre bemedlade?😏 Hur många kronor drar du in på ett antal ex i vanliga fall?
M Mrs November skrev: Hm, du menar att dina exklusiva vanor utesluter att du drar in ex antal kronor på mindre bemedlade?😏 Hur många kronor drar du in på ett antal ex i vanliga fall?
M Mrs November #30 818 Medlem · 1 830 inlägg 25 m sedan Mrs November Medlem 1 830 inlägg 25 m sedan #30 818 kashieda skrev: Hur många kronor drar du in på ett antal ex i vanliga fall? 0 kr. Men om jag hade några ex så skulle jag göra som en av grannfruarna. Hon låter dom jobba av vissa skulder. Hon börjar ha riktigt välrenoverat😄
kashieda skrev: Hur många kronor drar du in på ett antal ex i vanliga fall? 0 kr. Men om jag hade några ex så skulle jag göra som en av grannfruarna. Hon låter dom jobba av vissa skulder. Hon börjar ha riktigt välrenoverat😄
P Pin #30 819 Director of awesome · 11 938 inlägg 1 m sedan Pin Director of awesome 11 938 inlägg 1 m sedan #30 819 M Mrs November skrev: 0 kr. Men om jag hade några ex så skulle jag göra som en av grannfruarna. Hon låter dom jobba av vissa skulder. Hon börjar ha riktigt välrenoverat😄 Gäller välja rätt yrke. Hos exen alltså.
M Mrs November skrev: 0 kr. Men om jag hade några ex så skulle jag göra som en av grannfruarna. Hon låter dom jobba av vissa skulder. Hon börjar ha riktigt välrenoverat😄 Gäller välja rätt yrke. Hos exen alltså.