S
Alfredo Alfredo skrev:
Mesigt vitt bröd alltså. Det anade jag inte...

[bild]
Sa någon franskt? Ja tack!

• Gilla
  • Haha
Pin och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Vilken tavla! Handmålad med Beckers?
Alltså Becks är värdelöst. Efter ett tag blir det gult, som piss. Smakar likadant också. Rekommenderar inte!

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Sa någon franskt? Ja tack!
Jasså du gillar skruvar? Anade nog det.

IMG_0970.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Mrs November och 4 till
  • Laddar…
S
Rrrrrr...

Nu bultar det allt i mittregionen

• Haha
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
M
På tal om kablar. Är det inte obekvämt att använda rör?🤔 Vilken dimension ska man ha på rören? Tror att jag själv håller mig till ett hederligt utedass😏

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Rrrrrr...

Nu bultar det allt i mittregionen
Mittens rike? Rekommenderar inte

• Haha
Saelen och 2 till
  • Laddar…
S
M Mrs November skrev:
På tal om kablar. Är det inte obekvämt att använda rör?🤔 Vilken dimension ska man ha på rören? Tror att jag själv håller mig till ett hederligt utedass😏
Som Joddla med Siv sjunger (nåja): 3 tums skit i 2 tums rör går inte bra.

(Rörmokarens Ola).

Alltså, lägger man 2 tums rör som toaavlopp får man skylla sig själv... (typiskt Grekland)

• Gilla
Pin
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Alltså, lägger man 2 tums rör som toaavlopp får man skylla sig själv... (typiskt Grekland)
Pin, är du inte söderöver??

• Gilla
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Pin, är du inte söderöver??
Jo, och det är inte OK att torka sig därbak och skita i deras ”hantverk”. Ska arkiveras i runda arkivet.

• Haha
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S
Been there, done that...

Påminner mig om när vi hamnade på en lunchkrog vid stranden. Det var i stort sett tomt på övriga gäster.

Gammeltanten i svart dräkt satte sig hos oss och började babbla på grekiska.

Dottern som nog var ägarinnan väste att; om ni står ut ett tag får ni rabatt. Rejäl rabatt.

Visst..

Vi hade en givande diskussion med tantan på svenska och hon på grekisk ö-dialekt.

Det dök upp glas med raki, retsina och allehanda små tilltuggsbrickor.

Ämnen som baktändning på gräsklippare med Briggs&Stratton-motorer, varför retsina smakar godare i Grekland än hemma, när grekiska kvinnor övergår från gudinnor till valrossar och varför småkukade dalmasar är så usla på att spika staket avhandlades.

Allt till våra fruars förskräckelse och till gammeltantans stora bifall.

Höjdpunkten var när min medkombatant gav sig på att högljutt referera fjärde loppet på Åbytravet och varför Legolas satt trängd så att Golden Shower kunde gå om och vinna till 12,25 gånger pengarna.

Ack ja...

• Älska
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Been there, done that...

Påminner mig om när vi hamnade på en lunchkrog vid stranden. Det var i stort sett tomt på övriga gäster.

Gammeltanten i svart dräkt satte sig hos oss och började babbla på grekiska.

Dottern som nog var ägarinnan väste att; om ni står ut ett tag får ni rabatt. Rejäl rabatt.

Visst..

Vi hade en givande diskussion med tantan på svenska och hon på grekisk ö-dialekt.

Det dök upp glas med raki, retsina och allehanda små tilltuggsbrickor.

Ämnen som baktändning på gräsklippare med Briggs&Stratton-motorer, varför retsina smakar godare i Grekland än hemma, när grekiska kvinnor övergår från gudinnor till valrossar och varför småkukade dalmasar är så usla på att spika staket avhandlades.

Allt till våra fruars förskräckelse och till gammeltantans stora bifall.

Höjdpunkten var när min medkombatant gav sig på att högljutt referera fjärde loppet på Åbytravet och varför Legolas satt trängd så att Golden Shower kunde gå om och vinna till 12,25 gånger pengarna.

Ack ja...
Hon ville att du skulle baktända på gammelmormor och älska henne så arvet föll ut. Ofint att prata om golden shower första dejten.

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ofint att prata om golden shower första dejten.
Karo gillar Golden Retriever men tycker Golden Shower smakar surt, men jag respekterar givetvis din smak. Alla är vi olika.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.