840 788 läst ·
32 272 svar
841k läst
32,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Ja, då skulle du ju sitta i hens knä. Din lille polkagris!FredrikR skrev:
Verkligen!
Frågade rakt ut i tomma intet på väg till jobbet imorse: Jag fryser?
Varpå Gemini svarar med lite näbbig ton att hen inte har behörighet att höja temperaturen i bilen..🤬
När jag sen frågar Google så höjs temperaturen med en grad utan något som helst gnöl. 🥰
Så om jag vore i din sits skulle jag tänka mig för. ☝️
AI..🤔
Appropå röststyrning och Thatcher paneler...
Jag kom för sent idag till jobbet, satte mig i bilen som vanligt och kände mig lite wild and crazy och tänkte testa lite nymodigheter..
Först provade jag med "Hey Google, lägg i drive..."
Men inget hände gav till och med Gemini möjligheten men "jag förstår inte vad du menar.."
I ren panik började jag fingra på alla reglage och det slutade med radio Dalarna på högsta volym när jag tryckte på play på det stora runda vredet mellan stolarna.
Att volym och musik av och på satt där kunde jag inte minnas...
Imorgon tar jag nog cykeln.
Jag kom för sent idag till jobbet, satte mig i bilen som vanligt och kände mig lite wild and crazy och tänkte testa lite nymodigheter..
Men inget hände gav till och med Gemini möjligheten men "jag förstår inte vad du menar.."
I ren panik började jag fingra på alla reglage och det slutade med radio Dalarna på högsta volym när jag tryckte på play på det stora runda vredet mellan stolarna.
Börja enkelt med en påsitsmodell. Vrid på rattarna tills ljuv musik uppstår.FredrikR skrev:
Appropå röststyrning och Thatcher paneler...