840 982 läst ·
32 296 svar
841k läst
32,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Hur löser ni det som har bilens signalhorn på pekskärmen?
Jag tutar mer och mer frekvent och misstas allt oftare för att vara italienare. Det inte pga att jag åker elbil och behöver höras som jag gör det utan för att folk är så usla i trafiken. ☝️
Jag vill ha 1500kg dragvikt och helst inte lägga mer än 100k, vilken Fiat bör jag kika på?
PS. Tror ni "Hey Google, IDIOT!!" kan få bilen att tuta, eller bör jag formulera nåt om mina pulserande tinningar?
Jag tutar mer och mer frekvent och misstas allt oftare för att vara italienare. Det inte pga att jag åker elbil och behöver höras som jag gör det utan för att folk är så usla i trafiken. ☝️
Jag vill ha 1500kg dragvikt och helst inte lägga mer än 100k, vilken Fiat bör jag kika på?
PS. Tror ni "Hey Google, IDIOT!!" kan få bilen att tuta, eller bör jag formulera nåt om mina pulserande tinningar?
Verkligen!TheImprovisor skrev:
Frågade rakt ut i tomma intet på väg till jobbet imorse: Jag fryser?
Varpå Gemini svarar med lite näbbig ton att hen inte har behörighet att höja temperaturen i bilen..🤬
När jag sen frågar Google så höjs temperaturen med en grad utan något som helst gnöl. 🥰
Så om jag vore i din sits skulle jag tänka mig för. ☝️
AI..🤔
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 920 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 920 inlägg
Hur dags köpte du bilen?FredrikR skrev:
Verkligen!
Frågade rakt ut i tomma intet på väg till jobbet imorse: Jag fryser?
Varpå Gemini svarar med lite näbbig ton att hen inte har behörighet att höja temperaturen i bilen..🤬
När jag sen frågar Google så höjs temperaturen med en grad utan något som helst gnöl. 🥰
Så om jag vore i din sits skulle jag tänka mig för. ☝️
AI..🤔