S
nu blev det lite krystat här...

annars fungerar ju ett dike bra. Se bara till att inte Alfredo ligger där och vältrar sig. Då blir det Salo - Sodoms 120 dagar
 
  • Wow
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
strobelight
Och gärna tillhörande ecstasy. 😵
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Hör ni. Har upptäckt att jag har en massa svartbyggen på tomten. Vad gör jag 😱 Har en frigga på kommunmark prickmark dessutom. Dessutom ett uterum på 30 kvm2 utan bygglov. Vad gör jag hur gör jag??? Dessutom en brygga inom strandskydd! Hur gör jag😱😱😱😱 skiter I allt eller?
Anmäl grannen, för nåt!
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Hör ni. Har upptäckt att jag har en massa svartbyggen på tomten. Vad gör jag 😱 Har en frigga på kommunmark prickmark dessutom. Dessutom ett uterum på 30 kvm2 utan bygglov. Vad gör jag hur gör jag??? Dessutom en brygga inom strandskydd! Hur gör jag😱😱😱😱 skiter I allt eller?
Lämnar landet skulle vara ett alternativ också...😶‍🌫️
 
  • Wow
kashieda
  • Laddar…
S Saelen skrev:
På A svarar vi JA
På B svarar vi Gustav Vasa

Tack klass 5 B i Sillmjölkeskolan i Burseryd. Då kopplar vi bort er och går till klass 5A i Syltryggsskolan i Torsång
På A svarar vi kanske..
På B, det är alltid någon annans fel ☝️
 
M
FredrikR FredrikR skrev:
Lämnar landet skulle vara ett alternativ också...😶‍🌫️
Linte för tidigt för att dra till Grekland 😄
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Avlopp vad är det? Här gäller vanligt hederligt utedass 🙂
Hör du någon blåsa i ett 📯 om kvällarna?
Du kanske bor nästgårds?
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Anmäl grannen, för nåt!
Skulle jag kunna anklaga grannen för alla fulbyggen🤔
 
M Mrs November skrev:
Linte för tidigt för att dra till Grekland 😄
Varför då? Är regeringsplanet på Gotland?
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Skulle jag kunna anklaga grannen för alla full-byggen🤔
Ta foto på när grannen vinglar ikring i trädgården med en långburk.. 😇
 
  • Haha
Mrs November
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Varför då? Är regeringsplanet på Gotland?
Verkar så. Uffe snodde mitt plan. Har redan anmält😄
 
  • Arg
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Ta foto på när grannen vinglar ikring i trädgården med en långburk.. 😇
Check på den😉
 
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Verkar så. Uffe snodde mitt plan. Har redan anmält😄
Var du upptagen med Ooshi Dagestan?
 
  • Gilla
  • Haha
Saelen och 2 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Var du upptagen med Ooshi Dagestan?
Vem menar du nu. Usch eller?😏
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Vem menar du nu. Usch eller?😏
Ja, Uschi mit seinem buschi..🤭
 
  • Haha
Saelen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.