834 401 läst ·
31 635 svar
834k läst
31,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag har köpt ett hus och tomten är inte iordninggjord.
Vid vägen finns ett större dike, nu på sommaren fyllt med lupiner. Men, det finns även en kraftigt byggd, hetlevrad man där och hela diket verkar ha svarta ölburkar utspridda.
Vad ska jag göra?
Svar: Du hsr drabbats av den invasiva arten Invasivus Alfredicus. Det finns tre sätt att gå till väga.
1) Häll vitpeppar. Funkar det på katter så funkar det på oregerliga fyllbultar
2) Högtryckstvätt. Smal och hård stråle. Ungefär som morgonbången när man var junis.
3. Trötta ut. En boombox med Thomas Stenström och Gretas intifada-svador samtidigt som du häller hinkar med vatten uppströms i diket. Det brukar få den här sorten att larva iväg
Vid vägen finns ett större dike, nu på sommaren fyllt med lupiner. Men, det finns även en kraftigt byggd, hetlevrad man där och hela diket verkar ha svarta ölburkar utspridda.
Vad ska jag göra?
Svar: Du hsr drabbats av den invasiva arten Invasivus Alfredicus. Det finns tre sätt att gå till väga.
2) Högtryckstvätt. Smal och hård stråle. Ungefär som morgonbången när man var junis.
3. Trötta ut. En boombox med Thomas Stenström och Gretas intifada-svador samtidigt som du häller hinkar med vatten uppströms i diket. Det brukar få den här sorten att larva iväg
Kolla om ni har något liknande i din kommun.S Saelen skrev:Jag har köpt ett hus och tomten är inte iordninggjord.
Vad ska jag göra?
Du kan bli rik på kuppen.. 💵💵💵
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.borlange.se/uppleva-och-gora/natur/invasiva-arter/rensa-invasiva-vaxter-och-fa-betalt
Undvik Stenström.. svårt att rikta dit man vill uppnå full effekt, risk att tredje part drabbas. Lite som massförstörelsevapen. ☠️☢️🦠
Stenström och andra med klen kognitiv tilldelning som flyter i den grunda och grumliga delen av genpoolen, skyr man som pesten.
Alfredo däremot är en spjuver, en livsnjutare, en lebeman och vivör som lyser upp tillvaron. Låt vara ibland ivägen pga hans alkoholistlegor i diken som har fått bilister och Sveviss entreprenörer att lätta på gasen ett antal gånger.
En unikum.
Honom ska vi vara rädda om...
Alfredo däremot är en spjuver, en livsnjutare, en lebeman och vivör som lyser upp tillvaron. Låt vara ibland ivägen pga hans alkoholistlegor i diken som har fått bilister och Sveviss entreprenörer att lätta på gasen ett antal gånger.
En unikum.
Alfredo till VM! ☝️⚽S Saelen skrev:Stenström och andra med klen kognitiv tilldelning som flyter i den grunda och grumliga delen av genpoolen, skyr man som pesten.
En unikum.
-Eda, Eda, det är jag Roland nummer sjuu!?
Det är många drömmar som kommer att realiseras på denna resa, sas det för 27år sedan när grabbarna förväntansfulla klev på bussen.
Jag tror vi har en, kanske bussresenär ibland oss som är lika förväntansfull nu som de då var.
En riktigt gottegris på jakt efter den perfekta marsipangrisen?
/Eder Percy i Torsång, Borlänges svar på Paldiski Palace.
Det är många drömmar som kommer att realiseras på denna resa, sas det för 27år sedan när grabbarna förväntansfulla klev på bussen.
Jag tror vi har en, kanske bussresenär ibland oss som är lika förväntansfull nu som de då var.
Torsk på!FredrikR skrev:
-Eda, Eda, det är jag Roland nummer sjuu!?
Marsianer övetallt
Bussen falskskyltad
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in