P Pin skrev:
Kodord ”blå burk”
Kommer man (in) i kyrkan då?
FredrikR FredrikR skrev:
Fortfarande fredag även om dagen närmar sig sitt slut. 😍
 
  • Haha
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kommer man (in) i kyrkan då?
jak säga dett: kåmma i Rysliga porrtodoxa kyrka i Bästesås. Bredvid landningsbana.
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
jak säga dett: kåmma i Rysliga porrtodoxa kyrka i Bästesås. Bredvid landningsbana.
Bror, tat lugnt med vodkan.
 
  • Haha
  • Wow
  • Arg
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Bror, tat lugnt med vodkan.
Du varna mik för skållning?
 
  • Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S
Jag tycker den här tråden är dum
 
  • Ledsen
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Jag tycker den här tråden är dum
Det började med att du skrev ett dumt svar på mitt personangrepp!
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
S
Jag tycker om dig också
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
S
Jag har köpt ett hus och tomten är inte iordninggjord.

Vid vägen finns ett större dike, nu på sommaren fyllt med lupiner. Men, det finns även en kraftigt byggd, hetlevrad man där och hela diket verkar ha svarta ölburkar utspridda.

Vad ska jag göra?

Svar: Du hsr drabbats av den invasiva arten Invasivus Alfredicus. Det finns tre sätt att gå till väga.

1) Häll vitpeppar. Funkar det på katter så funkar det på oregerliga fyllbultar

2) Högtryckstvätt. Smal och hård stråle. Ungefär som morgonbången när man var junis.

3. Trötta ut. En boombox med Thomas Stenström och Gretas intifada-svador samtidigt som du häller hinkar med vatten uppströms i diket. Det brukar få den här sorten att larva iväg
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.