S
...den som har ett café bredvid sig där det kommer motorcykelåkare med 40 kg läderdräkt och foppatofflor mitt i skitvarma sommaren?

• Wow
  • Gilla
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
...den som har ett café bredvid sig där det kommer motorcykelåkare med 40 kg läderdräkt och foppatofflor mitt i skitvarma sommaren?
Får BDSM tankar.
Ja Foppatofflorna alltså..

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
Suvi5700
Trådskapare ondgör sig över att grannen eldar i sin kamin varje dag. Trådskaparen bor utanför tätbebyggt område.
Kommer massa svar om regelverk som gäller i tätbebyggt område.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det kanske var en tysk bil, sådana som ofta är avställda under vintern, som kom åkandes i rondellen, utan blinkers.

Eller vad tror ni?

Gaaaaaaaahh
Eller kör i rondellens innerfil utan att köra om! Byt fil å lämna rondellen om ni inte har bråttom! In i rondellen kör ja blixtlås och släpper fram en bil innan jag kastar mig in.

Men Hallåå! Hänne i Båårlänge ä det ju rondeller överallt, var ää kuurbitspoliisen när man som mest behöver den?

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
M
Suvi5700 Suvi5700 skrev:
Trådskapare ondgör sig över att grannen eldar i sin kamin varje dag. Trådskaparen bor utanför tätbebyggt område.
Tjingeling! Nu ska du få höra i den här tråden eldar vi allt som går att elda. Helst 24/7. Ingen verkar kunna köra bil absolut inte i cirkulationen. Den snö som faller skottas till grannen om vi har några. Alla klagar på alla och allt klagas på. De flesta använder sig av hönshus o stjäl el från grannen. Här lever vi fullständigt gränslöst o ritar om kartor. Vi anmäler allt som går att anmäla. Hoppas att du också kommer att trivas😏

• Älska
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
M
P Pin skrev:
Eller kör i rondellens innerfil utan att köra om! Byt fil å lämna rondellen om ni inte har bråttom! In i rondellen kör ja blixtlås och släpper fram en bil innan jag kastar mig in.

Men Hallåå! Hänne i Båårlänge ä det ju rondeller överallt, var ää kuurbitspoliisen när man som mest behöver den?
Hä heit dänne😏

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S
Foppatofflor, läderdräkt och ett par vedklampar är en tantfuktare av rang...

Det blir ett par extravarv i rondellen det där...

• Älska
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Röda barnsandaler med motiv av en bil och ögon, inspirerade av en tecknad filmfigur, på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Arg
  • Wow
  • Älska
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
S Saelen skrev:
[bild]
Dom där är en riktig avfuktare!😱 Tro mig jag vet😏

• Haha
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Inte Wood dårå?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S
M Mrs November skrev:
Vadådå?
Foppatofflor, vita tubsockor, för kort urtvättad t-shirt, pannband a la Vitas Gerulaitis...

Vad kan gå fel?

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
M
S Saelen skrev:
Vadådå?
Foppatofflor, vita tubsockor, för kort urtvättad t-shirt, pannband a la Vitas Gerulaitis...

Vad kan gå fel?
Allt😏

• Haha
  • Ledsen
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S
Suvi5700 Suvi5700 skrev:
du vet, salladskommunisterna dyker upp ibland i en del trådar... :D

• Älska
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
M
P Pin skrev:
Inte Wood dårå?
Nä woodo håller jag inte på med🤔

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S
Kan man säga att vi som håller på med ved är besatta av woodoo ?

• Älska
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.