M Mrs November skrev:
Tjingeling! Nu ska du få höra i den här tråden eldar vi allt som går att elda. Helst 24/7. Ingen verkar kunna köra bil absolut inte i cirkulationen. Den snö som faller skottas till grannen om vi har några. Alla klagar på alla och allt klagas på. De flesta använder sig av hönshus o stjäl el från grannen. Här lever vi fullständigt gränslöst o ritar om kartor. Vi anmäler allt som går att anmäla. Hoppas att du också kommer att trivas😏
Cirkulation och plogning eller rättare sagt brist på plogning i all ära. ☝️

Jag vill inte bli omkörd, det är inte rättvist att någon kommer till jobbet, svärmor eller Leos lekland snabbare än mig.
Tänk om någon kommer snabbare fram till min? svärmor för att denne kört förbi mig?

Kan vi göra omkörning olagligt, oavsett sida och vad chatgpt säger? Jag vet ju vad jag läst.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Kan vi göra omkörning olagligt,
Så bara överkörning ska vara OK? Tänker du inte alls på knattarna som blev kvar från fotbollslaget? 😢

Alfredo Alfredo skrev:
Så bara överkörning ska vara OK? Tänker du inte alls på knattarna som blev kvar från fotbollslaget? 😢
Ett led är det som gäller, gärna ett rakt led.

Jag får inte upp värmen inomhus trots helrörssytem. Vad ska jag göra? Köpa några kickifestis?

• Gilla
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag får inte upp värmen inomhus trots helrörssytem. Vad ska jag göra? Köpa några kickifestis?
Förmodligen mer lönsamt än blandved.

• Wow
Mrs November
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Förmodligen mer lönsamt än blandved.
Blandved kommer aldrig in i min vedhiss! Tror du jag är en fattiglapp som åker skidor?

• Ledsen
  • Wow
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Undrar varför inte denna tråd kommer med i mailutskicken. Jag saknar de nya infallsvinklar som dessa mail brukar orsaka...

• Haha
  • Gilla
Saelen och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ett led är det som gäller, gärna ett rakt led.
Jag har led lampa så jag kan fälla hela lagett

• Älska
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Blandved kommer aldrig in i min vedhiss! Tror du jag är en fattiglapp som åker skidor?
Varför bär du ner skidorna i källaren först då?
Blev paternosterverket bra?

• Gilla
Saelen och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag har led lampa så jag kan fälla hela lagett
Jag avgör om du får lysa eller om det bara är jag som får skina.

Redigerat:
  • Haha
Mrs November
  • Laddar…
Bygga hus är ett fanatiskt forum, men...

M
FredrikR FredrikR skrev:
Cirkulation och plogning eller rättare sagt brist på plogning i all ära. ☝️

Jag vill inte bli omkörd, det är inte rättvist att någon kommer till jobbet, svärmor eller Leos lekland snabbare än mig.
Tänk om någon kommer snabbare fram till min? svärmor för att denne kört förbi mig?

Kan vi göra omkörning olagligt, oavsett sida och vad chatgpt säger? Jag vet ju vad jag läst.
Livet är inte rättvist! Om nu din svärmor har bestämt sig för att vara på Leos Leksand före dig så är det bara så. Då är det plattan i mattan som gäller o ändå så är det svärmor som vinner av hävd😉

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Varför bär du ner skidorna i källaren först då?
Ska elda! Snodde dem lite söderut från en olåst batteribil. Uppdelade i lagom bitar med blå sänksåg om det ger lite glädje i bedrövelsen.

• Wow
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Livet är inte rättvist! Om nu din svärmor har bestämt sig för att vara på Leos Leksand före dig så är det bara så. Då är det plattan i mattan som gäller o ändå så är det svärmor som vinner av hävd😉
Jag vet inte vad hon ska till Leksand och göra? 🤔

Letar du fel på mig som ts, och går till personangrepp?

• Wow
kashieda
  • Laddar…
S
catfight incoming

• Älska
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.