819 787 läst ·
30 325 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Cirkulation och plogning eller rättare sagt brist på plogning i all ära. ☝️M Mrs November skrev:Tjingeling! Nu ska du få höra i den här tråden eldar vi allt som går att elda. Helst 24/7. Ingen verkar kunna köra bil absolut inte i cirkulationen. Den snö som faller skottas till grannen om vi har några. Alla klagar på alla och allt klagas på. De flesta använder sig av hönshus o stjäl el från grannen. Här lever vi fullständigt gränslöst o ritar om kartor. Vi anmäler allt som går att anmäla. Hoppas att du också kommer att trivas😏
Jag vill inte bli omkörd, det är inte rättvist att någon kommer till jobbet, svärmor eller Leos lekland snabbare än mig.
Tänk om någon kommer snabbare fram till min? svärmor för att denne kört förbi mig?
Kan vi göra omkörning olagligt, oavsett sida och vad chatgpt säger? Jag vet ju vad jag läst.
Livet är inte rättvist! Om nu din svärmor har bestämt sig för att vara på Leos Leksand före dig så är det bara så. Då är det plattan i mattan som gäller o ändå så är det svärmor som vinner av hävd😉FredrikR skrev:
Cirkulation och plogning eller rättare sagt brist på plogning i all ära. ☝️
Jag vill inte bli omkörd, det är inte rättvist att någon kommer till jobbet, svärmor eller Leos lekland snabbare än mig.
Tänk om någon kommer snabbare fram till min? svärmor för att denne kört förbi mig?
Kan vi göra omkörning olagligt, oavsett sida och vad chatgpt säger? Jag vet ju vad jag läst.
Jag vet inte vad hon ska till Leksand och göra? 🤔M Mrs November skrev:
Letar du fel på mig som ts, och går till personangrepp?