819 792 läst ·
30 326 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Haha samma utan för ICA idag jag tillrättavisade två tonårsbrudar i en moppebil som ställde sig på handikapprutan närmast entrén. Idiotier! De flyttade på sin plastbil, så kunde jag ställa bimmern där sen 👍M Mrs November skrev:Mötte en av dina förrymda hönor i en bil. Körde uppe på gång o cykelvägen som visserligen rymmer en bil men vägen som är dubbelt så bred var tom. Rutorna var rätt igenisade -18 ute. När han mötte mig så stannade han och undrade varför jag gick på vägen istället för på gång o cykelvägen??? Förklarade vänligt att det var han som var fel. Så kan det gå då man kör utan att skrapa rutorna. 😄 Den hönan borde få utegångsförbud fram till våren🤔
Ingen elbil alltså, av igenisade rutor att döma?M Mrs November skrev:Mötte en av dina förrymda hönor i en bil. Körde uppe på gång o cykelvägen som visserligen rymmer en bil men vägen som är dubbelt så bred var tom. Rutorna var rätt igenisade -18 ute. När han mötte mig så stannade han och undrade varför jag gick på vägen istället för på gång o cykelvägen??? Förklarade vänligt att det var han som var fel. Så kan det gå då man kör utan att skrapa rutorna. 😄 Den hönan borde få utegångsförbud fram till våren🤔
Säkert bråttom till padelhallen. 😂
Märkte idag att många elbilar har isfria rutor men resten av bilen inklusive strålkastare, bakljus och nummerplåtar är insnöade. Ägarna tycks vara av generation app och det som inte går att fixa genom att trycka på en touchknapp lämnas därhän.FredrikR skrev:
Tyvärr var flera fossilbilar lika illa plus igenisade rutor.
Har paddelklubben öppet nu när isen lagt sig?
Dom lånar säkert Fredriks skidor om han nu inte brände dom😏P Pin skrev:Märkte idag att många elbilar har isfria rutor men resten av bilen inklusive strålkastare, bakljus och nummerplåtar är insnöade. Ägarna tycks vara av generation app och det som inte går att fixa genom att trycka på en touchknapp lämnas därhän.
Jag trodde bara jag hade nummerplåt fram?P Pin skrev:Märkte idag att många elbilar har isfria rutor men resten av bilen inklusive strålkastare, bakljus och nummerplåtar är insnöade. Ägarna tycks vara av generation app och det som inte går att fixa genom att trycka på en touchknapp lämnas därhän.
Den larmar för några översnöade sensorer bak, vet ni om det ingår i standardabonnemanget eller krävs det premium?
Inga problem att komma iväg fort vid korsningar och ur rondeller, men det är lite irriterande att man behöver koll på alla som åker och bromsar. 🙄
Hade du Volvo eller? På min är det en skärm som när jag backar visar en film på en människa som blir påkörd. Vad de kan hitta på!FredrikR skrev:
Jag trodde bara jag hade nummerplåt fram?
Den larmar för några översnöade sensorer bak, vet ni om det ingår i standardabonnemanget eller krävs det premium?
Inga problem att komma iväg fort vid korsningar och ur rondeller, men det är lite irriterande att man behöver koll på alla som åker och bromsar. 🙄