M
Föijer😄

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
You will reGRET it

S
Det roliga är att alla pratar om vedeldning. Men ingen pratar om när grilloset ligger tungt över området. Då är ju frågan, ska inte det också förbjudas?

Själv tycker jag att flisade ruttna tryckade stolpar från grannens hönshus brinner bäst, framförallt de som har legst under redena.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Muppar är populära också.

• Älska
Mrs November
  • Laddar…
M
S Saelen skrev:
Det roliga är att alla pratar om vedeldning. Men ingen pratar om när grilloset ligger tungt över området. Då är ju frågan, ska inte det också förbjudas?

Själv tycker jag att flisade ruttna tryckade stolpar från grannens hönshus brinner bäst, framförallt de som har legst under redena.
Förbjud allt! Då är vi på säkra sidan😉

S
Framförallt mellanchefer, elbilar och padel

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Framförallt mellanchefer, elbilar och padel
Räcker väl att du förbjuder det förstnämnda så blir vi av med alla tre.

• Haha
  • Älska
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hur mycket diesel behövs för att få eld på en mupp?

• Wow
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Alfredo Alfredo skrev:
Hur mycket diesel behövs för att få eld på en mupp?
Fråga 01

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Det beror väl på om veden är varm, kall, sur, torr eller hanteras av en salladskommunist med FTX?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Nyss hemkommen från skidspåret, inte nog med att folk parkerar som höns, man har svårt att förstå vilket spår man åker i, tänk er om dessa beter sig lika i trafiken, hallå Södertäljevägen liksom.

Inte nog med att det är människor i spåret och på parkeringen, det är dåligt snöröjt, kollar man andra orter eller spår med liknande klimat är spåren bättre preparerade.
Nordamerika tex. ☝️

Nej nu ska ut och hämta in ved till brasan, gäller att fylla på med bränsle för att hålla elden igång nu när veden är både kall och rå.

Toodilooo! 👋

Suvi5700
Min granne eldar med fuktig ved.
Svar: 150 inlägg om att kall ved ryker😖

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Suvi5700 Suvi5700 skrev:
Min granne eldar med fuktig ved.
Svar: 150 inlägg om att kall ved ryker😖
Kan bli dissektion av vad begreppet blandved innehåller också.
Tydligen risk att man får balsaträ.

• Gilla
Suvi5700
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nyss hemkommen från skidspåret, inte nog med att folk parkerar som höns, man har svårt att förstå vilket spår man åker i, tänk er om dessa beter sig lika i trafiken, hallå Södertäljevägen liksom.

Inte nog med att det är människor i spåret och på parkeringen, det är dåligt snöröjt, kollar man andra orter eller spår med liknande klimat är spåren bättre preparerade.
Nordamerika tex. ☝️

Nej nu ska ut och hämta in ved till brasan, gäller att fylla på med bränsle för att hålla elden igång nu när veden är både kall och rå.

Toodilooo! 👋
Elda upp dina Salomon plast skidor för ens de värmer så gör vi här nere o de går bra men .att du inte fatta

• Wow
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:

Nordamerika tex. ☝️

Toodilooo! 👋
Mötte en av dina förrymda hönor i en bil. Körde uppe på gång o cykelvägen som visserligen rymmer en bil men vägen som är dubbelt så bred var tom. Rutorna var rätt igenisade -18 ute. När han mötte mig så stannade han och undrade varför jag gick på vägen istället för på gång o cykelvägen??? Förklarade vänligt att det var han som var fel. Så kan det gå då man kör utan att skrapa rutorna. 😄 Den hönan borde få utegångsförbud fram till våren🤔

• Wow
  • Arg
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.