819 792 läst ·
30 326 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Det roliga är att alla pratar om vedeldning. Men ingen pratar om när grilloset ligger tungt över området. Då är ju frågan, ska inte det också förbjudas?
Själv tycker jag att flisade ruttna tryckade stolpar från grannens hönshus brinner bäst, framförallt de som har legst under redena.
Själv tycker jag att flisade ruttna tryckade stolpar från grannens hönshus brinner bäst, framförallt de som har legst under redena.
Förbjud allt! Då är vi på säkra sidan😉S Saelen skrev:
Nyss hemkommen från skidspåret, inte nog med att folk parkerar som höns, man har svårt att förstå vilket spår man åker i, tänk er om dessa beter sig lika i trafiken, hallå Södertäljevägen liksom.
Inte nog med att det är människor i spåret och på parkeringen, det är dåligt snöröjt, kollar man andra orter eller spår med liknande klimat är spåren bättre preparerade.
Nordamerika tex. ☝️
Nej nu ska ut och hämta in ved till brasan, gäller att fylla på med bränsle för att hålla elden igång nu när veden är både kall och rå.
Toodilooo! 👋
Inte nog med att det är människor i spåret och på parkeringen, det är dåligt snöröjt, kollar man andra orter eller spår med liknande klimat är spåren bättre preparerade.
Nordamerika tex. ☝️
Nej nu ska ut och hämta in ved till brasan, gäller att fylla på med bränsle för att hålla elden igång nu när veden är både kall och rå.
Toodilooo! 👋
Elda upp dina Salomon plast skidor för ens de värmer så gör vi här nere o de går bra men .att du inte fattaFredrikR skrev:
Nyss hemkommen från skidspåret, inte nog med att folk parkerar som höns, man har svårt att förstå vilket spår man åker i, tänk er om dessa beter sig lika i trafiken, hallå Södertäljevägen liksom.
Nordamerika tex. ☝️
Toodilooo! 👋
Mötte en av dina förrymda hönor i en bil. Körde uppe på gång o cykelvägen som visserligen rymmer en bil men vägen som är dubbelt så bred var tom. Rutorna var rätt igenisade -18 ute. När han mötte mig så stannade han och undrade varför jag gick på vägen istället för på gång o cykelvägen??? Förklarade vänligt att det var han som var fel. Så kan det gå då man kör utan att skrapa rutorna. 😄 Den hönan borde få utegångsförbud fram till våren🤔FredrikR skrev:
Nordamerika tex. ☝️
Toodilooo! 👋