TheImprovisor
P Pin skrev:
Frun?
En riktig man låter sig inte köras med.

• Gilla
Pin
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
En riktig man springer inte. En riktig man åker V8.
Vem kör v12 då❓

N Niq skrev:
Vem kör v12 då❓
Mosquitopiloten.

N
Alfredo Alfredo skrev:
Mosquitopiloten.
Merlinmotor

N Niq skrev:
Merlinmotor
Japp och V12

Rolls-Royce Merlin flygmotor med text om dess historiska och tekniska egenskaper under andra världskriget.

N Niq skrev:
Vem kör v12 då❓
De som inte har Zetor skulle jag tro

• Haha
  • Ledsen
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Japp och V12
Är det inte enklare och godare med Japp och B52?

F fribygg skrev:
Japp och Japp!

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Japp och Japp!
Vi tar ibland en Japp till kaffet, men Japp till Japp har vi inte kommit oss för att prova ännu.

• Ledsen
kashieda
  • Laddar…
N
F fribygg skrev:
De som inte har Zetor skulle jag tro
Ja dom stackarna får aldrig uppleva Zetorpower

• Älska
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
F fribygg skrev:
Sist jag beställde B52 or så lyckades dom inte tända eld på dom

F fribygg skrev:
Det är väl troligare att det klagas på eldningen av smörjfett, asbest lär inte brinna och ryka
Aspest brinner om man tar i.

ClF3, t ex, funkar bra för att elda aspest.

• Gilla
  • Laddar…
Har brukat gått över grannens tomt när jag ska till sopåtervinningen, på senare tid har jag tagit med mig Bärra i koppel.
Nu har grannen skaffat chinchillor och nu hävdar hen att jag inte längre får gena över hens mark.

Kan jag beropa dolt fel, eller hävd?

Chinchillorna är 2½ år gamla och har stamtavla, jag har inte namnen framför mig men kan ta reda på det om ni tror att det ökar mina chanser att få återvinna mitt avfall likt tidigare.

• Gilla
  • Wow
Henningelvis och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nu har grannen skaffat chinchillor och nu hävdar hen att jag inte längre får gena över hens mark.
Vet du inte vad din granne har för kön förstår jag att denne lackar ur! Jag föreslår att du bjuder över grannen på bastu med lite LB och försöker klura ut detta. Av hävd fungerar relationer bättre om man åtminstone känner varandra en aning. Ska ni vara riktigt otidsenliga så avsluta med ett dopp i poolen.

Och använd för f-n inte Bärra som ett attackvapen! Rabiessmittade rottisar passar betydligt bättre till detta än en gullig pälsboll!

• Älska
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Har brukat gått över grannens tomt när jag ska till sopåtervinningen, på senare tid har jag tagit med mig Bärra i koppel.
Det är väl lämpligt att ställa containrarna på granntomten i fortsättningen så ni inte behöver gå så långt?
Jag skulle vilja hävda att för små sopkärl placerade för långt bort innebär att man likafullt bränner allt i vedpannan istället för att sortera ut smörjfettet och göra såpa av det.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.