822 382 läst ·
30 582 svar
822k läst
30,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 664 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag lånade ut en hundring till en bekant. Nu har Kronofogden tagit hundringen. Men den är ju MIN! Hur kan det få gå till så här? Kronofogden får väl ta bekantingens pengar om hen har skulder. Jag vill ha tillbaka min peng.
Ska man behöva kolla upp alla man lånar ut till inklusive bekanta? Och hur ska min bekanta kunna betala tillbaka sin skuld till mig nu?
Även om man inte kan tro det så har jag ett arbete att sköta om dagarna!Alfredo skrev:
Men hallå. Jag har nyligen berikat forumet med såväl vackra Samer som inte fullt så vackra jordgubbsdestruktörer. Tror visst att Karo var med på ett hörn också. Vad saknar du för bilder? Bild på 14 LB. Öppna kylen och fota då. Moderatireatirering är ju ändå inget som tar din tid så något kan du väl bidra med?
Man borde f.ö. kunna klara uppkörningen med en varning om man kör 60 på 40 sträcka, speciellt om det är några outtalade cykelöverfarter där.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 664 inlägg
Ja bara att köra upp igen och kolla den lilla detaljen att du då kör i 40 ca 500 meter 👍FredrikR skrev:
Ja börja med o göra en ordentlig bakgrundskontroll på dig själv..P Pin skrev:[bild]
Jag lånade ut en hundring till en bekant. Nu har Kronofogden tagit hundringen. Men den är ju MIN! Hur kan det få gå till så här? Kronofogden får väl ta bekantingens pengar om hen har skulder. Jag vill ha tillbaka min peng.
Ska man behöva kolla upp alla man lånar ut till inklusive bekanta? Och hur ska min bekanta kunna betala tillbaka sin skuld till mig nu?
Du hade visst en skuld ifrån grundskolans café där du snattat en klubba har du glömt det?