822 382 läst ·
30 582 svar
822k läst
30,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Karo får väl driva ihop en flock som vanligt? Eller har du bättre förslag. @Rejäl har verkat lite nere idag så jag tycker vi bjuder honom med respektive också. Jag har väldigt svårt för den där jordgubbsmulande barfotagubben men med 14 extra får jag väl stå ut. Bägge brukar ju hur som helst slockna rätt tidigt.N Niq skrev:
Vad har hänt har du tappat förståndet helt? Kan du vara ödmjuk wow 😮Alfredo skrev:
Karo får väl driva ihop en flock som vanligt? Eller har du bättre förslag. @Rejäl har verkat lite nere idag så jag tycker vi bjuder honom med respektive också. Jag har väldigt svårt för den där jordgubbsmulande barfotagubben men med 14 extra får jag väl stå ut. Bägge brukar ju hur som helst slockna rätt tidigt.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 664 inlägg
Du kan ju bjuda dom på några av dina svampar.Alfredo skrev:
Karo får väl driva ihop en flock som vanligt? Eller har du bättre förslag. @Rejäl har verkat lite nere idag så jag tycker vi bjuder honom med respektive också. Jag har väldigt svårt för den där jordgubbsmulande barfotagubben men med 14 extra får jag väl stå ut. Bägge brukar ju hur som helst slockna rätt tidigt.
I år kanske vi måste fåren lite längre bort ifrån. Närmsta fårägarna här har blivit så gnälliga. På Gotland finns det visst många får. Snälla är dom visst också.
Men hallå. Jag har nyligen berikat forumet med såväl vackra Samer som inte fullt så vackra jordgubbsdestruktörer. Tror visst att Karo var med på ett hörn också. Vad saknar du för bilder? Bild på 14 LB. Öppna kylen och fota då. Moderatireatirering är ju ändå inget som tar din tid så något kan du väl bidra med?FredrikR skrev: