N
Rejäl skrev:
På detta forum BH=byggahus.se
Nej detta är inget BH forum

P
N Niq skrev:
Nej detta är inget BH forum
Vad är detta för forum, du ser jag vet ju inte ens vart jag är😢

P
Popcornen hinner o ta slut så du får gärna delge vart vi är och samspråkar @Niq?

Rejäl skrev:
Vad är detta för forum, du ser jag vet ju inte ens vart jag är
Vi är vana men kämpa på. Du hittar snart ut. Du och Ernst kanske kan hitta ut tillsammans?

• Ledsen
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Vi är vana men kämpa på. Du hittar snart ut. Du och Ernst kanske kan hitta ut tillsammans?
Måste först få reda på vart jag är förstår du väl?
Har du inte fullt upp med andra ikväll?

Rejäl skrev:
Måste först få reda på vart jag är förstår du väl?
Har du en telefon med GPS? Det brukar rädda mig när jag gått vilse i någon mörk läskig kulvert.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Har du en telefon med GPS? Det brukar rädda mig när jag gått vilse i någon mörk läskig kulvert.
Ja faktiskt den säger att jag just nu är inloggade på BH, men det är här det blir förvillande då @Niq säger att vi inte är det🤔

Rejäl skrev:
men det är här det blir förvillande då @Niq säger att vi inte är det
Jag tror den gode @Niq luras lite. Vet inte om det beror på för få eller för många långa. Vi ska grilla i helgen så det löser sig nog då.

P
Alfredo Alfredo skrev:
Jag tror den gode @Niq luras lite. Vet inte om det beror på för få eller för många långa. Vi ska grilla i helgen så det löser sig nog då.
Nee sådant gör inte @Niq tjejgissar du nu?

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag är ganska dålig på BH då jag inte använder sådan så ofta. Men jag tror att @SågspånPappspikEternit vet ganska mycket om BH.
Absolut, jag har haft och har för närvarande flera hus, samtliga byggda! Så jag vet en hel del. Fast ärligt talat så bor jag på landet, så jag skulle egentligen föredra att forumet hette Bögda-hus. Inte för mycket begärt!

• Älska
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Absolut, jag har haft och har för närvarande flera hus, samtliga byggda!
Har du något du ännu inte byggt?

F fribygg skrev:
Har du något du ännu inte byggt?
Ojojoj!! Don't get me started! Det är ju allt ifrån en vallgrav till en aspestbelagd helikopterplatta till ett orangeri till en åttkantig lekstuga till en Fordsonblå maskinhall till min traktor till....aa, lång lista. Du fattar.

• Gilla
  • Haha
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
till min traktor
Är det en Lapp, förlåt Same?

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är det en Lapp, förlåt Same?
Men ingetdera, kan du inte läsa? Skulle jag bygga en Fordsonblå maskinhall och sen parkera en bövla Same därinne??

• Wow
Alfredo
  • Laddar…
N
Rejäl skrev:
Ja faktiskt den säger att jag just nu är inloggade på BH, men det är här det blir förvillande då @Niq säger att vi inte är det🤔
Värst vad det ropas efter mig. Man måste visst förklara allt. Du är inloggad eller iaf skriver du på byggahus forumet inte på ett BH forum

• Wow
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.