822 499 läst ·
30 583 svar
822k läst
30,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 881 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 881 inlägg
Förlåt att jag bumpar tråden här men vill bara säga att som allvetare vill jag ju kolla upp saker så att jag verkligen vet. Jag har alltså inte kunnat släppa detta riktigt.FredrikR skrev:
[bild]
Kan jag använda denna ihop med mobiltelefonen, för att styra av på och på?
Ska använda den till min Anderson tv som jag har ute vid poolen.
Bäst i test enligt en artikel, oklart om det var programmet eller apparaten, men jag köpte en direkt så klart.
Gärna i plejdappen, elektrikern sa att den var bra och man vill ju handla kvalitet och trygga relation med hantis. 😍
Jag ringde därför nu på morgonen en god vän som är elektriker, och han sade att det är bra grejer och att han faktiskt installerat ett hundratal sådana här anläggningar de senaste två-tre åren.
Han sade också att de går att förlänga genom att montera wagokopplingar på strategiska platser.
Bra Wago har jag gott om, köpte en storpack från Temu.TheImprovisor skrev:
Förlåt att jag bumpar tråden här men vill bara säga att som allvetare vill jag ju kolla upp saker så att jag verkligen vet. Jag har alltså inte kunnat släppa detta riktigt.
Jag ringde därför nu på morgonen en god vän som är elektriker, och han sade att det är bra grejer och att han faktiskt installerat ett hundratal sådana här anläggningar de senaste två-tre åren.
Han sade också att de går att förlänga genom att montera wagokopplingar på strategiska platser.
Jag återkommer med frågor om inkoppling.
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 881 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 881 inlägg
Jag är genuint intresserad att lära mig! Hur många Vego behöver en vegan om dagen för att överleva?TheImprovisor skrev: