TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Starta om datorn. Det löser de flesta problem.
Jag gjorde det 2019. Har fortfarande vissa problem!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
TheImprovisor
Rejäl skrev:
Gemene man avger väl ca 100watt!
Det avgörande är inte vad du avger, utan vad du förbrukar för att kunna avge det.

Traditionell glödlampa kontra halogen och led är ett bra exempel för att förstå principen.

TheImprovisor
Alfredo Alfredo skrev:
Jag gjorde det 2019. Har fortfarande vissa problem!
Men förbannat!
Då ligger garanterat problemet hos Ahlsell.

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
TheImprovisor
Rejäl skrev:
Skrev du fel?
Skulle jag aldrig göra.

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
Det avgörande är inte vad du avger, utan vad du förbrukar för att kunna avge det.

Traditionell glödlampa kontra halogen och led är ett bra exempel för att förstå principen.
Hur mycket förbrukar du?

Rejäl skrev:
Jag är genuint intresserad att lära mig! Hur många Vego behöver en vegan om dagen för att överleva?
En Wago 221 ger 14,4 kW. En medelålders vuxen man behöver i snitt ungefär 2700 kcal/dag vilket motsvarar 3,138 kWh. Så ca 4,6 Wago 221 per dygn bör snittmannen sätta i sig. Käkar du sex bör du ha lite överskottsenergi för att orka skriva här också!

Något annat jag kan hjälpa dig med?

TheImprovisor
Rejäl skrev:
Hur mycket förbrukar du?
Det beror på
Kopplar jag energisparfunktionen är det ganska lite. I ludicrous mode kan det bli en del.

P
Alfredo Alfredo skrev:
En Wago 221 ger 14,4 kW. En medelålders vuxen man behöver i snitt ungefär 2700 kcal/dag vilket motsvarar 3,138 kWh. Så ca 4,6 Wago 221 per dygn bör snittmannen sätta i sig. Käkar du sex bör du ha lite överskottsenergi för att orka skriva här också!

Något annat jag kan hjälpa dig med?
Äter du typ flera tusen då🙄🤔

P
Det beror på
Kopplar jag energisparfunktionen är det ganska lite. I ludicrous mode kan det bli en del.
Aha är du någon slags terminator som drivs av skynet?

TheImprovisor
Alfredo Alfredo skrev:
motsvarar 3,138 kWh.
Kan jag, på något sätt, (kanske med Wago?) koppla upp mig till elnätet? Om jag inte gör något annat borde jag kunna försörja mitt hus elförbrukning på det viset.

P
Kan jag, på något sätt, (kanske med Wago?) koppla upp mig till elnätet? Om jag inte gör något annat borde jag kunna försörja mitt hus elförbrukning på det viset.
Självklart varsin vago i näsan och en i munnen så du får tre faser, sedan samma antal klämmer du emellan skinkorna där du tar ut din önskade effekt..
Då fungerar du som ett batteri ifall strömavbrott sker, bra va😉

Kan jag, på något sätt, (kanske med Wago?) koppla upp mig till elnätet?
Du kanske kan, men du får inte.

• Wow
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Kan jag, på något sätt, (kanske med Wago?) koppla upp mig till elnätet?
Naturligtvis köp ett vanligt sladdställ och håll i en tåt med vardera handen! Wago är helt onödigt i dessa fall! Se till att koppla bort eventuell JFB först då den kan störa balansen i den elektriska kretsen.

Vit sladd med tvåledarkontakt och avskalade ändar.

Tänk dock på att din frisyr kan påverkas:

Barn med blont rufsigt hår står i ett tält med håret spretande rakt ut, troligen på grund av statisk elektricitet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
TheImprovisor
  • Laddar…
TheImprovisor
Rejäl skrev:
Aha är du någon slags terminator som drivs av skynet?
Robotansikte med glad min, text ovan: "HELLO", text nedan: "I'VE COME TO STEAL YOUR PANCAKES".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
TheImprovisor
Alfredo Alfredo skrev:
Naturligtvis köp ett vanligt sladdställ och håll i en tåt med vardera handen! Wago är helt onödigt i dessa fall! Se till att koppla bort eventuell JFB först då den kan störa balansen i den elektriska kretsen.

[bild]

Tänk dock på att din frisyr kan påverkas:

[bild]
Det där måste jag testa!
Tack för tipset. 🙏

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.