Alfredo Alfredo skrev:
Hur många/stora hinkar tror ni jag har?
Skär upp en IBC behållare. 👌

• Gilla
  • Haha
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Skär upp en IBC behållare
Med en BBVS kanske? Efter manikyren?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
Skär upp en IBC behållare. 👌
Hur ska hen nå över kanten? Du är rolig du😉😂

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
TheImprovisor
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Kan jag använda denna ihop med mobiltelefonen, för att styra av på och på?
Ska använda den till min Anderson tv som jag har ute vid poolen.
Bäst i test enligt en artikel, oklart om det var programmet eller apparaten, men jag köpte en direkt så klart.
Gärna i plejdappen, elektrikern sa att den var bra och man vill ju handla kvalitet och trygga relation med hantis. 😍
Jag har testat, eller ja, en kusins kompis pojkvän har testat. Hon fick, ja min kusins kompis pojkväns flickvän alltså, fick en jättestöt av elektir... Elktres... eller ja, ström alltså när hon gick mellan dom där... grejerna. Värsta 6G alltså.

• Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P
TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Jag har testat, eller ja, en kusins kompis pojkvän har testat. Hon fick, ja min kusins pojkväns flickvän alltså, fick en jättestöt av elektir... Elktres... eller ja, ström alltså när hon gick mellan dom där... grejerna. Värsta 6G alltså
Hur känns sex G? vore intressant o höra?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Jag har testat, eller ja, en kusins kompis pojkvän har testat. Hon fick, ja min kusins pojkväns flickvän alltså, fick en jättestöt av elektir... Elktres... eller ja, ström alltså när hon gick mellan dom där... grejerna. Värsta 6G alltså.
Hantverkaren kommer väl inte utan certificering?

Tror ni NetOnNet som säljer Andersson kan hjälpa mig? Helst vill jag inte låta telefonen ansluta till internet heller... Så mycket oseriösa apptillverkare där ute

Rejäl skrev:
Eller känna? 🫢

FredrikR FredrikR skrev:
Kanske, om hen är här med kärestan på semester eller spaweekend i Tällberg vid Siljans strand?
Så Saelen ligger mellan kullorna, a.k.a. Dalarna.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Så Saelen ligger mellan kullorna, a.k.a. Dalarna.
AKB vet med sig att vi har fjäll på närmare håll också. ☝️

• Haha
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
AKB vet med sig att vi har fjäll på närmare håll också. ☝️
Den där Batra är världens sämsta mas, eller kulla.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Mer än 5G men inte lika mycket som 7G. Visst är det skönt att få hjälp här med ämnen du inte behärskar?

• Haha
  • Wow
fribygg och 2 till
  • Laddar…
TheImprovisor
FredrikR FredrikR skrev:
Hantverkaren kommer väl inte utan certificering?

Tror ni NetOnNet som säljer Andersson kan hjälpa mig? Helst vill jag inte låta telefonen ansluta till internet heller... Så mycket oseriösa apptillverkare där ute
Kan du bygga ett eget Intranät borde det funka klockrent. Anderson är ett stabilt premiummärke. Om du inte får det att funka så ring en målare. Målaren fixar det.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Mer än 5G men inte lika mycket som 7G. Visst är det skönt att få hjälp här med ämnen du inte behärskar?
Är du en tjej nu med? För annars kan du inte svaret! Hmmm 🤔

P Pin skrev:
Den där Batra är världens sämsta mas, eller kulla.
Nu får jag uppslag till ny dokutainment. Batra åker till Siljan. Får måla kurbits, resa midsommarstång, äta falukorv, åka skidor, kyrkro, …

• Älska
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P
P Pin skrev:
Nu får jag uppslag till ny dokutainment. Batra åker till Siljan. Får måla kurbits, resa midsommarstång, äta falukorv, åka skidor, kyrkro, …
Tror du inte hon har smakat falukorv innan?

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.