820 935 läst ·
30 457 svar
821k läst
30,5k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 656 inlägg
Nej, en taktik är väl inte nödvändigt egentligen...du måste ju kunna gå på känn även när det gäller viktiga finansiella beslut!N Niq skrev:
Jag är lagd åt kontrollfreak-hållet, så jag har använt mig av taktik. Är inne på taktik nummer 2 nu, faktiskt. Först hade jag "köp i uppgång, sälj i nedgång" som taktik, men det gick...ja, taktiken underpresterade, kan en säga. Nu har jag ändrat till "köp i nedgång, sälj i uppgång" istället. Ska utvärdera Q3 2031. En måste tänka långsiktigt, det säger alla proffsen.
Ja fast ibland använder jag mina trogna spåtärningar också.SågspånPappspikEternit skrev:
Nej, en taktik är väl inte nödvändigt egentligen...du måste ju kunna gå på känn även när det gäller viktiga finansiella beslut!
Jag är lagd åt kontrollfreak-hållet, så jag har använt mig av taktik. Är inne på taktik nummer 2 nu, faktiskt. Först hade jag "köp i uppgång, sälj i nedgång" som taktik, men det gick...ja, taktiken underpresterade, kan en säga. Nu har jag ändrat till "köp i nedgång, sälj i uppgång" istället. Ska utvärdera Q3 2031. En måste tänka långsiktigt, det säger alla proffsen.
För att maximera avkastningen på sina pengar så är det ju bäst att betala investeringen med kreditkortet så man får återbäring också.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 656 inlägg