N Niq skrev:
Behöver man någon taktik ❓ Är det inte bara att köpa lite på känn. Om kursen gått ner mycket så måste den väl gå upp tillbaka
Nej, en taktik är väl inte nödvändigt egentligen...du måste ju kunna gå på känn även när det gäller viktiga finansiella beslut!
Jag är lagd åt kontrollfreak-hållet, så jag har använt mig av taktik. Är inne på taktik nummer 2 nu, faktiskt. Först hade jag "köp i uppgång, sälj i nedgång" som taktik, men det gick...ja, taktiken underpresterade, kan en säga. Nu har jag ändrat till "köp i nedgång, sälj i uppgång" istället. Ska utvärdera Q3 2031. En måste tänka långsiktigt, det säger alla proffsen.

Jag har taktik köp billigt sälj dyrt när jag gör affärer.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pin skrev:
Så traditionellt, att få "råvaran" gratis och sälja produkten dyrt är det nya.

N
P Pin skrev:
Med aktier kan man ju göra tvärtom om man vill.

N Niq skrev:
Med aktier kan man ju göra tvärtom om man vill.
Det är en annan taktik

N
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nej, en taktik är väl inte nödvändigt egentligen...du måste ju kunna gå på känn även när det gäller viktiga finansiella beslut!
Jag är lagd åt kontrollfreak-hållet, så jag har använt mig av taktik. Är inne på taktik nummer 2 nu, faktiskt. Först hade jag "köp i uppgång, sälj i nedgång" som taktik, men det gick...ja, taktiken underpresterade, kan en säga. Nu har jag ändrat till "köp i nedgång, sälj i uppgång" istället. Ska utvärdera Q3 2031. En måste tänka långsiktigt, det säger alla proffsen.
Ja fast ibland använder jag mina trogna spåtärningar också.
För att maximera avkastningen på sina pengar så är det ju bäst att betala investeringen med kreditkortet så man får återbäring också.

F fribygg skrev:
Så traditionellt, att få "råvaran" gratis och sälja produkten dyrt är det nya.
Nej inga råvaror och produkter, det är naturligtvis paketerat som tjänster.

N
Först hade jag "köp i uppgång, sälj i nedgång"
Det borde väl fungera.

N Niq skrev:
Ja fast ibland använder jag mina trogna spåtärningar också.
För att maximera avkastningen på sina pengar så är det ju bäst att betala investeringen med kreditkortet så man får återbäring också.
Vilken investeringsstrategi!!! 👍👍👍👍*kopierar*

N
Vilken investeringsstrategi!!! 👍👍👍👍*kopierar*
Jag tänker inte dela med mig av mina tärningar.

• Ledsen
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pin skrev:
Även tjänster lär vara lönsammare om du får dem utförda gratis och säljer dem dyrt..

Nissens
F fribygg skrev:
Även tjänster lär vara lönsammare om du får dem utförda gratis och säljer dem dyrt..
Vilket life hack!!! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

F fribygg skrev:
Der är ju det jag skriver
Barnarbete is da shit

N
F fribygg skrev:
När blir dom dyra? Jag anlitade en hantverkare och han kostade 2478kr/påbörjad timme. Chefen på firman sa att jag skulle vara glad att jag fick anlita hans polack så billigt.

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Der är ju det jag skriver
Barnarbete is da shit
Men är det lagligt?
Om du jobbar gratis och jag säljer dina tjänster dyrt borde allt vara frid och fröjd;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.