kashieda kashieda skrev:
20 terakronor låter helt rimligt.
För ett tuggummi??? Inte ens Ahlsell är så hutlösa.

• Arg
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Ingår inte frukosten?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ingår inte frukosten?
Det är frall-smak på tuggummit.

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Ingår inte frukosten?
Bara om man väljer all-inclusive

Asså, varför gör de på detta viset hela tiden?? Det är väldigt svårt och utmanande för mig att inte gå in i dessa trådar som dyker upp hela tiden och skriva

"Det ser definitivt ut som asbest!"

Det är så påfrestande för min stackars självkontroll. Hjälp mig stå emot, snälla!
Här är det senaste exemplet:
https://www.byggahus.se/forum/threads/vitmoegel-eller-loesull.540166/

Hjälp mig!!! Jag är desperat!!!

• Haha
mrsnhp
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Asså, varför gör de på detta viset hela tiden?? Det är väldigt svårt och utmanande för mig att inte gå in i dessa trådar som dyker upp hela tiden och skriva

Det är så påfrestande för min stackars självkontroll. Hjälp mig stå emot, snälla!
[länk]

Jag tycker själv att det ser ut som svartmögel. Alternativt långsprötad silverfisk. Jag kommer aldrig ihåg vilken som är vilken.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
mrsnhp mrsnhp skrev:
Jag tycker själv att det ser ut som svartmögel. Alternativt långsprötad silverfisk. Jag kommer aldrig ihåg vilken som är vilken.
Nej, det är ju inte alls samma! Den långsprötade silverfisken är parkslidens enda naturliga fiende i Sverige, så den ska man vara rädd om!

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
P
Det där är ju typiskt Aspergers som tror att lösull är aspest!!!

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Nej, det är ju inte alls samma! Den långsprötade silverfisken är parkslidens enda naturliga fiende i Sverige, så den ska man vara rädd om!
Aha, då kan jag kanske locka ut dem i trädgården! Vi har massor på vinden 😊

Trätak med grova bjälkar, visar ådring och tecken på fukt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N

[länk]

Det är sedan länge fastslaget i den här faktafyllda tråden att det heter aspest.

Bästa sättet att stå emot viljan att upplysa någon om hur glada dom ska vara som kanske har hittat aspest eller grönmögel är givetvis att dricka en pripps blå. Detta upprepas varje gång du vill göra något du inte borde. Om du gör detta så lär du dig att förknippa det du inte borde göra med något hemskt och du kommer att sluta med ditt beteende.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
Bäst att hålla den långt borta från parkslideodlingen då

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Aspest för f-n! Aspest!

• Wow
  • Älska
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
N
Läste just om Cryptovaluta. Den här måste väl vara en som är säker att köpa? Den måste ju gå upp när som helst.
Prisgraf för kryptovalutan Shiba Inu (SHIB) med nuvarande pris €0.000021 och en minskning på -1.69% inom en dag, från sajten Coinbase.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

N Niq skrev:
Läste just om Cryptovaluta. Den här måste väl vara en som är säker att köpa? Den måste ju gå upp när som helst.
[bild]
Absolut, bombsäker taktik att köpa i nedgång, och där kan vi snacka nedgång! Köp, köp, köp! Plejd-aktierna är ju svindyra i jämförelse.

N
Absolut, bombsäker taktik att köpa i nedgång, och där kan vi snacka nedgång! Köp, köp, köp! Plejd-aktierna är ju svindyra i jämförelse.
Behöver man någon taktik ❓ Är det inte bara att köpa lite på känn. Om kursen gått ner mycket så måste den väl gå upp tillbaka

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.