Hej!
Frågan har ställts för några år sedan i detta forum, men nu provar jag en ny tråd.

Har någon lagt parkettgolv från Barlinek senaste året och vad är uppfattningen om kvaliteten?

Svara gärna generellt, dock är jag ute efter 1-stav, men jag tänker att kvalitetsbrister kan gälla mer generellt.

V view99 skrev:
Hej!
Frågan har ställts för några år sedan i detta forum, men nu provar jag en ny tråd.

Har någon lagt parkettgolv från Barlinek senaste året och vad är uppfattningen om kvaliteten?

Svara gärna generellt, dock är jag ute efter 1-stav, men jag tänker att kvalitetsbrister kan gälla mer generellt.
V view99 skrev:
Hej!

utan att vara någon expert på golv så har jag lagt deras 1-stav år 2021. Upplevde inga problem men det var även första gången jag la parkett så har inget att jämföra med.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.