911 läst ·
6 svar
911 läst
6 svar
Parkett under kök/köksö/garderober
Renoverar ett hus med spårad golvspån och vattenburen golvvärme. Ovanpå det ska det ligga 15mm parkett.
Parketten kostar 1300kr kvm och nu undrar jag om man behöver lägga parkett under kök/köksö/platsbyggda garderober?
Sparar nästan 10k på att inte göra det men undrar om det finns någon regel/tillvägagångsätt här att förhålla sig till?
Parketten kostar 1300kr kvm och nu undrar jag om man behöver lägga parkett under kök/köksö/platsbyggda garderober?
Sparar nästan 10k på att inte göra det men undrar om det finns någon regel/tillvägagångsätt här att förhålla sig till?
Det bästa är att inte lägga under kök och garderober, bara lägga golvet inunder sockeln så att det blir snyggt och inga extra lister behövs..G goosen skrev:Renoverar ett hus med spårad golvspån och vattenburen golvvärme. Ovanpå det ska det ligga 15mm parkett.
Klicka här för att svara