Har 80 el 70mm cellplast, spånskiva och sedan plastmatta i köket. Inlagt runt -90. Vill ha furugolv precis som i övriga huset men vill helst inte ha använda samma spånskiva som ligger pga höjdskillnad. Tänker att jag går ner på 6 el 9mm plywood. Blir det för dålig bärighet och risk att det inte blir stumt?