Ska river ut gamla parketgolvet i "tv-rummet"....
Plattorna har släppt från golvbrädorna(pga fukt, ska sätta in Nivellgolv)
Och min fråga:
-Är det någon ide att spara plattorna(har samma golv på ovan våningen)???
Vi byggde en jättelång skrivbordsbänk av gamla parkettstavar. Det blev jättesnyggt och behagligt att sitta och jobba vid. Dessutom förfärdigades det trevliga vägghängda sängbord. Spara stavarna.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.