Hej, ar det nagon som kanner till nagra tillverkare av parhus. Vi har en stor tomt i Knivsta dar vi hade tankt bygga ett tvaplans parhus.

 
Om du sorterar bort Älvsbyhus, Hjältevadshus och några till av tillverkarna som har ett begränsat modellprogram och inte är så flexibla så tror jag att alla övriga hustillverkare ställer upp på att sälja ett parhus åt er.

Men jag blir lite nyfiken på varför ni vill ha ett parhus. Tänkte ni hyra ut ena halvan eller?
 
Hej! Det var mer tankt som ett generationsboende. Bo nara familjen. Det var ett valdigt fint hus du har byggt...vad ar det for modell och vad kostar det?
 
satyan skrev:
Hej! Det var mer tankt som ett generationsboende. Bo nara familjen. Det var ett valdigt fint hus du har byggt...vad ar det for modell och vad kostar det?

Ok. Jag tänkte att det kanske var mer ekonomiska aspekter som gjorde att ni ville bygga ett parhus. Hade det varit det vore det nog bättre att stycka av tomten. Man kan ju få en hel del för en tomt i Knivsta...

Vårat hus kommer från Vallsjöhus. Vi har ritat det själva men stulit många idéer från Myresjöhus modell Klockaregården. 1650' kr hade de kostat när vi flyttat in (exklusive tomt, övriga byggherrekostnader och övervåningen oinredd).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.