Skulle de vara möjligt att få en bild med en person som går ut genom dörren, du kan skicka pm om du föredrar. Våran 12x21 dörr kommer användas flitigt och jag är rädd att den blir för smal.

Fotomodell: frugan (ganska nätt kvinna...)

Kvinna står i en dörröppning och tittar ut på ett ljust rum, kontur mot ljus bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

bonnier bonnier skrev:
Fotomodell: frugan (ganska nätt kvinna...)

[bild]
Tack snälla ni.
Det är en dörr som komer att användas ganska ofta så vi är rädda att 120 smal. Min man är en vanligt byggd man, tycker du att den är för svar? Alternativet är en enkel dörr på ena väggen och en dubbel på andra men vet inte hur snyggt det blir.

Jag är ingen jätte själv, hyfsat normalbyggd. Numera tänker jag inte på om det är för smalt eller inte, jag har i alla fall inga problem att ta mig igenom. Men visst, ska man bära saker igenom dörröppningen så måste man öppna båda dörrarna.

Lyfter denna tråd lite, tycker alla förslag m bilder blev bra, är i samma sits. Men, av alla förslagen att döma verkar det inte vara något problem om väggen är bärande. Eller? Dvs, ersätta fönster med en dörr påverkar inte detta, i en fasad?

BirgitS
Z zniff skrev:
Lyfter denna tråd lite, tycker alla förslag m bilder blev bra, är i samma sits. Men, av alla förslagen att döma verkar det inte vara något problem om väggen är bärande. Eller? Dvs, ersätta fönster med en dörr påverkar inte detta, i en fasad?
Om det är samma bredd så kan ju nuvarande avväxling behållas men annars behövs det ny.

• Gilla
zniff och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.