Jag har en gammal parabol som jag inte kommer använda. Hade tänkt spara en stump kabel som kom ut genom väggen. Men en miss i kommunikationenggjorde are verkarna klippte mer än jag tänkt och gipsade in kabeln.

Det gör mig egentligen inget detta blir ju snyggare än att ha något litet plastlock på väggen. Men frågan är det inte finns någon säkerhetsrisk med det att göra så?
 

Bästa svaret

Ingen fara alls
 
  • Gilla
Guybrush666 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.