Håller på med ett badrum på övervåningen i ett timmerhus. Jag har reglat cc30 och ska snart lägga på golvspån för att sedan flytspackla osv.
Jag har sparat kutterspån som jag har tänkt isolera med, men jag undrar om det behöver ligga papp under kutterspånet? Och om ja, vilken sort?