kulle
jensaro skrev:
Inget billigt bygge...
Billigt och Bra går sällan hand i hand :p
 
  • Gilla
Majgårdarna och 2 till
  • Laddar…
vedmannen skrev:
[bild]
rörigt...
Vakkert :) trivlig lesning
 
Äntligen har skorsten kommit, bara en månad försent .
härligt väder att montera den i :p
 
Då har man testat överhettningsskyddet på pannan :p
 
S.k. oavsiktlig test?
:wow:
 
Alltid bra att kontrollera/testa att allt fungerar när man är hemma .:)
 
Jo men jag vart lite förvånad att det gick i redan vid 87 grader.
 
Fick vänta 4 dagar innan jag fick elda. Men nu brinner det i pannan igen:-)
 
Då va det klart, tackar för all hjälp jag fått här under resans gång.

DSC_0493.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

DSC_0494.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
TbLjp och 7 till
  • Laddar…
kulle
Snyggt o prydligt :thumbup:
 
  • Gilla
vedmannen
  • Laddar…
Finrummet! snyggt!
 
  • Gilla
vedmannen
  • Laddar…
Lättstädat och en fin panna som pryder sin plats.
 
  • Gilla
vedmannen
  • Laddar…
Det har varit jätteroligt att följa din tråd!

Grattis till snyggt genomförande!
 
  • Gilla
vedmannen
  • Laddar…
Du är ett föredöme som vi får ta lärdom av :thumbup:
(fortsätt gärna med uppdatering hur det går)
 
  • Gilla
vedmannen
  • Laddar…
Fint! Där måste man ta av sig skorna innan man går in.. ;) Vem faan vill sätta in VP när man ser så grannt pannrum!
 
  • Gilla
Jannez69 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.