kulle #196 Medlem · skåne · 2 182 inlägg 29 nov 2012 21:21 kulle Medlem skåne 2 182 inlägg 29 nov 2012 21:21 #196 jensaro skrev: Inget billigt bygge... Billigt och Bra går sällan hand i hand
cagu #197 Medlem · sandefjord · 77 inlägg 29 nov 2012 22:34 cagu Medlem sandefjord 77 inlägg 29 nov 2012 22:34 #197 vedmannen skrev: [bild] rörigt... Vakkert trivlig lesning
V vedmannen #198 Medlem · Sverige · 122 inlägg 5 dec 2012 16:16 vedmannen Medlem Sverige 122 inlägg 5 dec 2012 16:16 #198 Äntligen har skorsten kommit, bara en månad försent . härligt väder att montera den i
V vedmannen #199 Medlem · Sverige · 122 inlägg 13 dec 2012 23:24 vedmannen Medlem Sverige 122 inlägg 13 dec 2012 23:24 #199 Då har man testat överhettningsskyddet på pannan
R rca1959 #200 Medlem · 641 inlägg 14 dec 2012 08:42 rca1959 Medlem 641 inlägg 14 dec 2012 08:42 #200 S.k. oavsiktlig test? :wow:
P pr95 #201 Medlem · 1 487 inlägg 14 dec 2012 10:46 pr95 Medlem 1 487 inlägg 14 dec 2012 10:46 #201 Alltid bra att kontrollera/testa att allt fungerar när man är hemma .
V vedmannen #202 Medlem · Sverige · 122 inlägg 15 dec 2012 18:11 vedmannen Medlem Sverige 122 inlägg 15 dec 2012 18:11 #202 Jo men jag vart lite förvånad att det gick i redan vid 87 grader.
V vedmannen #203 Medlem · Sverige · 122 inlägg 16 dec 2012 23:02 vedmannen Medlem Sverige 122 inlägg 16 dec 2012 23:02 #203 Fick vänta 4 dagar innan jag fick elda. Men nu brinner det i pannan igen
V vedmannen #204 Medlem · Sverige · 122 inlägg 10 jan 2013 21:57 vedmannen Medlem Sverige 122 inlägg 10 jan 2013 21:57 #204 Då va det klart, tackar för all hjälp jag fått här under resans gång. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Då va det klart, tackar för all hjälp jag fått här under resans gång. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
kulle #205 Medlem · skåne · 2 182 inlägg 11 jan 2013 05:53 kulle Medlem skåne 2 182 inlägg 11 jan 2013 05:53 #205 Snyggt o prydligt
L lillie #206 Medlem · Åland · 65 inlägg 11 jan 2013 07:00 lillie Medlem Åland 65 inlägg 11 jan 2013 07:00 #206 Finrummet! snyggt!
L Lillkorpen #207 Medlem · Västerbotten · 241 inlägg 11 jan 2013 08:03 Lillkorpen Medlem Västerbotten 241 inlägg 11 jan 2013 08:03 #207 Lättstädat och en fin panna som pryder sin plats.
R rca1959 #208 Medlem · 641 inlägg 11 jan 2013 09:32 rca1959 Medlem 641 inlägg 11 jan 2013 09:32 #208 Det har varit jätteroligt att följa din tråd! Grattis till snyggt genomförande!
P pr95 #209 Medlem · 1 487 inlägg 11 jan 2013 19:28 pr95 Medlem 1 487 inlägg 11 jan 2013 19:28 #209 Du är ett föredöme som vi får ta lärdom av (fortsätt gärna med uppdatering hur det går)
Åskar #210 Medlem · Västernorrland · 769 inlägg 11 jan 2013 20:04 Åskar Medlem Västernorrland 769 inlägg 11 jan 2013 20:04 #210 Fint! Där måste man ta av sig skorna innan man går in.. Vem faan vill sätta in VP när man ser så grannt pannrum!
Fint! Där måste man ta av sig skorna innan man går in.. Vem faan vill sätta in VP när man ser så grannt pannrum!