Har en Vedex 3000.
Min fråga är varför den släpper ut vatten. Se bilder. Röret går från pannan till någon ventil för att sedan sluta vid en golvbrunn.
pannan har temp ca 70 grader
Min fråga är varför den släpper ut vatten. Se bilder. Röret går från pannan till någon ventil för att sedan sluta vid en golvbrunn.
pannan har temp ca 70 grader
Klicka här för att svara




