6 117 läst ·
24 svar
6k läst
24 svar
PANIK! Hjälp, sargbeslag över disk sydvästskåne
Du är duktig du, ett riktigt föredöme för oss alla!kenneth5828 skrev:
Framför allt var ju ditt inlägg riktigt hjälpsamt, precis som det oerhört intelligenta och konstruktiva från Martenw så bidrog det ju garanterat till att lösa ts problem.
Det är precis den attityden som gör Byggahus till ett så enastående forum...
//Ronnie
59 verkar vara standard. Kollade mina gömmor från kasserade bord. Både 50-tal och Ikea 90-tal hade 59 mm. Bra att det verkade lösa sig!
Medlem
· Västerbottens län
· 18 024 inlägg
Nu är det bara så att OlaC har hållit på hela veckan att göra saker åt andra mycket viktiga kunder så då är det lite svårt att hinna planera för bara viktiga kunder, typ....kenneth5828 skrev:
Haha, det här har ju potential att utvecklas till en
Precis, dom ringde o sa nåt om nån ny kungabebis som behövde ståndmässig spjälsäng att sova i, då får man ju ställa upp.prototypen skrev:
Slår aldrig fel på Bauhaus. När man är inne och slötittar för att fördriva tiden under en lunch så kommer det fram 100 personer och undrar om de kan sälja nåt till mig. När jag har akut bråttom att hitta något finns det aldrig någon att få tag på.
Slutsats: Kom in mitt på dagen en vardag och se uttråkad ut. Då får man hjälp.
Slutsats: Kom in mitt på dagen en vardag och se uttråkad ut. Då får man hjälp.
Produkter som diskuteras: "fördriva"
Anstrykare & moddlare 70 mm
Till dörrar, panel, foder och lister
199 kr inkl moms
Läs mer
Medlem
· stockholms län
· 266 inlägg
Jag var där på nyårsafton en gång och hade TRE anställda som hjälpte mig med lite färg. Men det blir ju bökigt i längden att samordna sina inköp så att man gör alla på nyårsafton.
Klicka här för att svara