Var på trä o teknik mässan i Göteborg idag, och som festool nörd så hittade jag denna panelsåg.
http://www.bmi-pladesav.dk/

Någon information gällande prisbild? Hittar inte så mycket information på nätet....

Tyvärr inte, men jag kan se om jag hinner förbi i morgon och fråga

Du behöver ju inte dit för att få ett pris! Kan ju maila dem direkt för att stilla min nyfikenhet.. :thumbup:

Jobbar fem hundra meter från mässan och gillar verktyg ;) vad är problemet.......

Finns inget problem - Jag hade nog gjort samma sak!

slacker skrev:
Någon information gällande prisbild? Hittar inte så mycket information på nätet....
Tyvärr har det varit förmycket möten för att få en möjlighet att gå dit. Men får du reda på något om priset så vore det nice om du kunde skriva om det här.

Va f-n ! Har alltid fått inbjudan tidigare men inte den här gången! Tråkigt att missa den....har inte läst ett skvatt om den i fackpressen! Då var denna helgen förstörd :-)

Jag har något liknande. Det skulle nästan kunna vara samma konstruktör som ritat den jag har. Den stora skillnaden är att min har bara en vertikal aluminium profil som sågen sitter fast i den här har två.
Och jag har en festool sänksåg i den och använder den för att i mitt fall grovkapa skivor i. Den här modellen har nog mycket bättre precision än min.

Pär

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.