3 812 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Panel såg
Var på trä o teknik mässan i Göteborg idag, och som festool nörd så hittade jag denna panelsåg.
http://www.bmi-pladesav.dk/
http://www.bmi-pladesav.dk/
Va f-n ! Har alltid fått inbjudan tidigare men inte den här gången! Tråkigt att missa den....har inte läst ett skvatt om den i fackpressen! Då var denna helgen förstörd 
Jag har något liknande. Det skulle nästan kunna vara samma konstruktör som ritat den jag har. Den stora skillnaden är att min har bara en vertikal aluminium profil som sågen sitter fast i den här har två.
Och jag har en festool sänksåg i den och använder den för att i mitt fall grovkapa skivor i. Den här modellen har nog mycket bättre precision än min.
Pär
Och jag har en festool sänksåg i den och använder den för att i mitt fall grovkapa skivor i. Den här modellen har nog mycket bättre precision än min.
Pär
Klicka här för att svara