2 226 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Panel el gips
Hallå,
Vad tycker ni blir snyggast i ett snedtak. Klä den med panel eller gips som tapetseras el målas sedan? I taket kommer det att vara panel, men i snedtaket ??? :-/
Hur har ni gjort i era övervåningar med snedtak. Finns det bilder ni kan tillge er på era olika lösningar?
Vad tycker ni blir snyggast i ett snedtak. Klä den med panel eller gips som tapetseras el målas sedan? I taket kommer det att vara panel, men i snedtaket ??? :-/
Hur har ni gjort i era övervåningar med snedtak. Finns det bilder ni kan tillge er på era olika lösningar?
Jag tycker det ska vara samma material på hela taket. Är det panel i taket ska det vara samma i snedtaket.
Om Du vill att det sneda skall räknas som tak, bör du ha samma material och färg som taket. Om Du vill att det sneda skall räknas som vägg; välj då väggens material och färg. Själv har jag 37 graders lutning och valde att räkna det sneda som tak.
Klicka här för att svara