2 132 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Pågjutning på betong
Medlem
· Halland
· 132 inlägg
Hej, funderar på att gjuta färgad betong på befintlig betongplatta utomhus och max 2-2,5 cm.
Vad tror ni om sprickbildning mm när man gjuter så tunt och vilken betongkvalitet ?
Vad tror ni om sprickbildning mm när man gjuter så tunt och vilken betongkvalitet ?
Medlem
· Halland
· 132 inlägg
Hej och tack, har klinker på nu som är dåligt lagda så tanken va att gjuta svart betong och slipa, eller slipa plattan som den är kanske är bättre ?
Medlem
· Halland
· 132 inlägg
Klicka här för att svara