1 740 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Ovibrerad klump
Jag gjuter stolpar för carport. Igår gjöt jag en klump i botten av min utgrävning till fast mark = stenar. Jag glömde vibbra men slog en hel del medlen murslev på betongen. Behöver jag göra om eller kan det hålla, tänker på luftbubblor…
En klump blev betongen lite för lös men det tror jag är lugnt.
Någon med erfarenhet?
Tack för hjälpen!!
En klump blev betongen lite för lös men det tror jag är lugnt.
Någon med erfarenhet?
Tack för hjälpen!!
Aha ok. Det är nog lugnt då
Det ligger också på frostfritt djup
Klicka här för att svara