Så där ja, nu var beställningen gjord.
Jag lade till en lös display på 4 siffror, får se om det går att använda.
Har gjort lite enklare programmering tidigare, men detta är nog lite annorlunda.
Man måste ju chansa lite. Kanske kan få lite råd och ideer sedan, Matss.
Du verkar vara en stjärna på sånt.