solo_innova skrev:
Så där ja, nu var beställningen gjord.
Jag lade till en lös display på 4 siffror, får se om det går att använda.
Har gjort lite enklare programmering tidigare, men detta är nog lite annorlunda.
Man måste ju chansa lite. Kanske kan få lite råd och ideer sedan, Matss.
Du verkar vara en stjärna på sånt.
Nog fixar du det! Det finns miljoner sidor liknande denna för programmering...

Vad har du köpt för grejer?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.