T Thomas_Blekinge skrev:
Och då måste man ha en mobil? Jag är ledsen och förstår det sociala trycket men tycker att det är skrämmande.
Man måste inte. Tror föräldrar är lika engagerade (om inte ännu mer) i att barnen inte ska avvika.
Har själv barn i 2an och 4an. Tror bara är ensamma om att endast ha en knapptelefon. Vi har förklarat varför och vanliga konsekvenser med smartphone. Senast i jul sågs en ung släkting regelbundet ligga begravd i mobilen och tacka nej till lek.
Förr eller senare får de också en. Närmre högstadiet tänker jag.
 
tveksamt tveksamt skrev:
Det gör du inte. Det kan endast moderatorer göra. Det är också väldigt olämpligt/dålig forumetikett att redigera trådstarten som du gjort. Något du bör försöka hålla i minnet till framtida poster, och försöka återställa denna.
Ånger? Tänk om man kunde redigera sitt liv. Vilket jäkla jobb ..
 
Absolut inte men nu har jag svaret jag behöver.
Tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.