2 719 läst ·
17 svar
3k läst
17 svar
Övervaka dotterns mobil?
Man måste inte. Tror föräldrar är lika engagerade (om inte ännu mer) i att barnen inte ska avvika.T Thomas_Blekinge skrev:
Har själv barn i 2an och 4an. Tror bara är ensamma om att endast ha en knapptelefon. Vi har förklarat varför och vanliga konsekvenser med smartphone. Senast i jul sågs en ung släkting regelbundet ligga begravd i mobilen och tacka nej till lek.
Förr eller senare får de också en. Närmre högstadiet tänker jag.
Ånger? Tänk om man kunde redigera sitt liv. Vilket jäkla jobb ..tveksamt skrev:
Klicka här för att svara