Jag hade kollat med kommunen vad ca innebär. Väldigt tråkigt att behöva böta eller ännu värre riva byggnaden för att deras ca är mindre än ens eget. Nu tycker jag att ett ca i ett bygglov låter väldigt konstigt. Kommunen brukar ju vilja ha exakta ritningar på vad som ska byggas för att godkänna ett bygge. Åtminstonde här.
Är det någon mer här som har fått ett ca i bygglovet?