blackarrow blackarrow skrev:
Varför inte ringa kommunen och fråga vad ni har för avlopp?
Med tanke på hur hårda kommunerna blivit så borde de ha detaljerade uppgifter och ritningar.
Det är redan löst med kommunen. Men mitt problem från början var just kapslingen för jag hade inga aning om varför den pip eller vad den va till. Grymt forum detta :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.