Vi har en Whirlpool AWZ 563 kondenstumlare, som den senaste tiden blivit mycket varm. Bakstycket i trumman blir så varmt så att det inte går att lägga handen på det. :wow:
Jag misstänker att det är fel på en eller båda termostaterna. Någon som har varit med nåt liknande?
Tacksam för alla tips och idéer!