Vi har en Whirlpool AWZ 563 kondenstumlare, som den senaste tiden blivit mycket varm. Bakstycket i trumman blir så varmt så att det inte går att lägga handen på det. :wow:
Jag misstänker att det är fel på en eller båda termostaterna. Någon som har varit med nåt liknande?
Tacksam för alla tips och idéer!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.