Tänkte höra mig för när det gäller fönsterbräda/bänk hur pass stort överhäng man kan ha när de endast limmas. Tanken är marmor Carrara och fönsternischen är ca 7 cm. Är det acceptabelt med 7 cm överhäng, dvs totalt 14 cm eller finns det risker med tanke på tyngre blommor etc?
 
  • Gilla
Josefin Bylander
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.