Hej!
Vi la om taket på sommarstugan själva. Det gick bra men jag undrar hur jag ska göra här där det stora taket övergår till ett plattare tak över inglasad balkong? Som det är nu leds ju en del vatten ned under pannorna?
Plåten som är där nu är den som satt där med de gamla pannorna...
Är det bara att ta hit plåtslagaren eller?
Vi la om taket på sommarstugan själva. Det gick bra men jag undrar hur jag ska göra här där det stora taket övergår till ett plattare tak över inglasad balkong? Som det är nu leds ju en del vatten ned under pannorna?
Plåten som är där nu är den som satt där med de gamla pannorna...
Är det bara att ta hit plåtslagaren eller?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara