Har införskaffat mig en VW Caddy -07 istället för bruxbilen men förarsätet är lite slitet.
Kommer ha bilen som pendlar- och byggbil men vill hålla den ren och fin så jag funderar på lite bättre överdragsklädsel.

Har kollat på dessa alternativ:
http://www.pebe.se
http://www.artex.se
(Lutar mer åt PeBe och en klädsel som heter Unique)

Någon med erfarenhet av deras produkter och vilka modeller som är bra kvalite och passform till ett vettigt pris?
Andra alternativ?
 
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.