Att det är ingen tillverkare som dragit de här slutsatserna innan, måste vara enklare att bara tillverka en eller två värmepumpar/storlekar som täcker in allt.
Men det kanske kommer nu när de fått besked om hur det ligger till.
rogge
en större maskin krävar en mer nogran inställning ( & i värsta falla en volymförstorare) I dag klarar ju inte vve:arna av att ens ställa in en normap pump rätt, så för att slippa besvär 6 för att hålla ned investeringskostnaden (billigaste oferten får jobbet, även om den är dyrast i drift)
så räknar man inte på en överdimensionerad pump.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.