Hej!
Satte på lite bra musik och hämtade några pilsner för att förbereda mig inför uppdraget att byta gummibälg på vår Bosch tvättmaskin i fredags. Operationen lyckades, i alla fall om framgång mäts i att vi nu tvättar utan läckage.
Mitt fokus var kanske inte 100 % och jag inser nu att det kanske blev en del ”över”.
Kan ngn upplysa mig om vad detaljen på bilden har för funktion och var den ska sitta? Har haft ”toppen” borta på maskinen utan att kunna måtta in den ngn stans.
Maskinen går som sagt för fullt, om jag ska spekulera kanske maskinen rör sig och låter lite mer.....har det på bilden ngn stabiliserande funktion möjligtvis?
Tacksam för hjälp som kan finnas därute.
Satte på lite bra musik och hämtade några pilsner för att förbereda mig inför uppdraget att byta gummibälg på vår Bosch tvättmaskin i fredags. Operationen lyckades, i alla fall om framgång mäts i att vi nu tvättar utan läckage.
Mitt fokus var kanske inte 100 % och jag inser nu att det kanske blev en del ”över”.
Kan ngn upplysa mig om vad detaljen på bilden har för funktion och var den ska sitta? Har haft ”toppen” borta på maskinen utan att kunna måtta in den ngn stans.
Maskinen går som sagt för fullt, om jag ska spekulera kanske maskinen rör sig och låter lite mer.....har det på bilden ngn stabiliserande funktion möjligtvis?
Tacksam för hjälp som kan finnas därute.
Klicka här för att svara

