Vi har bytt dörr och fönster i samband med en renovering. Tidigare hade vi överbleck men snickaren som satte foder sa att det inte behövs. Fönsterblecket har vi inte godkänt så det kommer att åtgärdas. På bilderna ser man hur det var innan och hur det ser ut nu. Är det så att överbleck inte behövs?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vi har inte heller några överbleck.
Verkar onödigt om fönstren/dörrarna sitt långt upp under takskägget (utom på gavlarna förstås)
Men vi har liggande panel, och för säkerhets skull drog jag lite utefog som tätning längs skarven mellan panel och det övre fönster-/dörrfodret.
Och än, efter 9 år, har inget hemskt hänt
Verkar onödigt om fönstren/dörrarna sitt långt upp under takskägget (utom på gavlarna förstås)
Men vi har liggande panel, och för säkerhets skull drog jag lite utefog som tätning längs skarven mellan panel och det övre fönster-/dörrfodret.
Och än, efter 9 år, har inget hemskt hänt
Klicka här för att svara
