Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Vad är det för sågning i panelen i hörnet vid fönstret? Är panelen skarvad där?
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Det är också bara krångligt att fäste det där blecket, finns ju inget att skruva i. Ska det vara foder runt fönstret? Då bör ju blecket sitta ovanför det
Klicka här för att svara
